۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۳۳۲۷۸
استاد حوزه علميه:

دشمن از راه کمرنگ کردن ايثار و جانفشاني شهدا به جنگ نسل جوان آمد

حجت الاسلام والمسلمين احمدرضا محمدي دشمن از راه کمرنگ کردن ايثار و جانفشاني شهدا به جنگ نسل جوان آمد و مي خواهد آنها سست اراده شوند.
دشمن از راه کمرنگ کردن ايثار و جانفشاني شهدا به جنگ نسل جوان آمد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام و المسلمين احمدرضا محمدي استاد دانشگاه و کارشناس مسائل تربيتي مرکز تربيت مربي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم در يادواره شهداي فرهنگي و دانش آموز منطقه ميانکوه شهرستان اردل که به مناسبت دهه فاطميه در سالن ورزشي صالحين ميانکوه و با حضور باشکوه دانش آموزان خواهر و برادر، فرهنگيان، خانواده معظم شهدا و مسئولان استاني، شهرستاني با هدف حفظ ارزش هاي انقلاب اسلامي و اينکه دانش آموزان آرمان هاي پاک شهداي را در زندگي روز مره استفاده کنند برگزار شد گفت: وصيت شهدا اطاعت از ولايت ورهبري نظام بود.

حجت الاسلام و المسلمين محمدي افزود: هوشياري ملت ايران و تبعيت از رهبري حضرت امام راحل (ره) رمز موفقيت رزمندگان در دوران دفاع مقدس بوده است.

وي ادامه داد: امروز امنيت و اقتدار کشور را مرهون خون همين شهدايي هستيم که در جنگ نابرابر با دنيا از کيان انقلاب اسامي دفاع کردند.

استاد حوزه علميه افزود: امروز امنيت و اقتدار کشور را مرهون خون همين شهدايي هستيم که در جنگ نابرابر با دنيا از کيان انقلاب اسامي دفاع کردند.

اين استاد حوزه تصريح کرد: راه رسيدن به آرمان‌هاي بلند، مجاهدت، جانفشاني و ايستادگي بر سر اين آرمان‌ها است و اکنون نيز ما بايد آماده هرگونه جانفشاني براي حفظ انقلاب و خون شهدا باشيم.

وي با بيان اينکه دشمن از راه کمرنگ کردن ايثار و جانفشاني شهدا به جنگ نسل جوان آمد و مي خواهد آنها سست اراده شوند افزود: امروز نسل جوان ما با الگو گيري از دفاع مقدس براي ترويج فرهنگ جهاد وشهادت بايد تلاش کند.

حجت الاسلام و المسلمين محمدي بيان کرد: با توجه به تلاش دشمن در کم رنگ و از بين بردن فرهنگ سرخ حسيني و سبز مهدوي در خانواده ها، خواستار توجه بيشتر مسئولين فرهنگي و آموزشي به مقابله با جنگ نرم شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۹:۰۲

1 Feb 2020