۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۱۸۶۰۸
مدير عامل شرکت مخابرات استان:

طرح هم‌کدسازي از ۷ آبان در چهارمحال و بختياري اجرا مي‌شود

طرح هم‌کدسازي از هفتم آبان ماه سال جاري در چهارمحال و بختياري اجرا مي‌شود که از مزاياي آن برقراري تماس تلفني بدون گرفتن کد در سطح استان و سهولت در ارتباطات درون استاني با هزينه کمتر است
طرح هم‌کدسازي از ۷ آبان در چهارمحال و بختياري اجرا مي‌شود
به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از زنگ خبر، سيد رهام حسيني مدير عامل شرکت مخابرات چهارمحال و بختياري در نشست خبري، اظهار کرد: طرح هم‌کدسازي از هفتم آبان ماه سال جاري در چهارمحال و بختياري اجرا مي‌شود.

وي با اشاره به برقراري تماس تلفني در سراسر استان بدون گرفتن کد و سهولت در ارتباطات درون استاني با هزينه کمتر به‌عنوان مزاياي اين طرح ، افزود: با ۸ رقمي شدن تمامي شماره مشترکان استان، کد بين شهري در محدوده استان براي تماس‌هاي استاني حذف مي‌شود.

مديرعامل شرکت مخابرات چهارمحال و بختياري گفت: با اجراي اين طرح کدهاي ۰۳۸۱ و ۰۳۸۲ حذف و تمامي تماس‌ها از خارج استان و تمامي موبايل‌هاي همراه اول، ايرانسل، رايتل و تاليا با شماره‌گيري کد ۰۳۸ انجام مي‌شود.

حسيني خاطرنشان کرد: اين طرح در شهرهاي شهرکرد، فرخ‌شهر، هفشجان، طاقانک، بروجن، بلداجي، گندمان، فرادنبه، شلمزار، گهرو، سامان و بن تنها با اضافه شدن رقم ۳ به ابتداي تمام شماره تلفن شهرهاي ياد شده اجرا مي‌شود.

وي افزود: اين طرح در شهر فارسان با حذف ۳ رقم اول پيش شماره و اضافه شدن ۳۳۲۲ به ابتداي شماره‌ها و در شهر چلگرد نيز با حذف رقم اول و اضافه شدن ۳۳ به ابتداي شماره اجرا مي‌شود.

مديرعامل شرکت مخابرات چهارمحال و بختياري ادامه داد: طرح هم‌کدسازي در شهر لردگان با حذف ۳ رقم اول پيش شماره و اضافه شدن ۳۴۴۴ به ابتداي شماره‌ها و در شهر اردل با حذف ۳ رقم اول پيش شماره و اضافه شدن ۳۴۳۴ به ابتداي شماره‌ها اجرا مي‌شود.

حسيني خاطرنشان کرد: مردم با مراجعه به سايت www.tci-chba.ir و يا تماس با سامانه‌هاي ۱۸۱۸، ۳۱۳۱ و ۱۱۸ مي‌توانند براي دريافت تغييرات شماره تلفن‌هاي ديگر مراکز استان اقدام کنند.

وي خاطرنشان کرد: قبل از اجراي طرح هم کدسازي ۲ هزار و ۵۰۰ کد در شبکه ارتباطي کشور و ۱۹۰ کد در استان وجود داشت که با اجراي اين طرح، اين تعداد کد به‌ترتيب به ۳۱ و يک کد کاهش مي‌يابد.

مديرعامل شرکت مخابرات چهارمحال و بختياري با بيان اينکه قبل از اجراي اين طرح هزينه تماس‌ها براساس تعداد پالس محاسبه مي‌شد، گفت: با اجراي هم کدسازي هزينه پرداختي بر اساس دقيق محاسبه مي‌شود که اين موضوع سبب کاهش هزينه تماس مي‌شود.

حسيني افزود: با اجراي طرح هم کدسازي هزينه هر دقيق تماس درون استاني ۳۰ ريال، خارج از استان ۳۳۰ ريال و تماس با اپراتورهاي همراه اول، ايرانسل و تاليا ۶۲۵ ريال مي‌شود.

انتهاي پيام/ف/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۶:۰۵

30 Dec 2019