۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷
کد مطلب : ۱۳۸۳۸
امام جمعه شهرکرد:

برخی مسئولان منطق‌پذیر نیستند/ پیام منطقی مردم چهارمحال و بختیاری را درک کنید

امام جمعه شهرکرد با اشاره به تجمع اعتراض‎آمیز مردم چهارمحال و بختیاری در مخالفت با انتقال غیراصولی آب از این استان اظهار کرد: مسئولان پیام منطقی مردم استان را درک کنند تا هزینه ای بر نظام تحمیل نشود.
برخی مسئولان منطق‌پذیر نیستند/ پیام منطقی مردم چهارمحال و بختیاری را درک کنید
به گزارش جهانبین نیوز، محمدعلی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد اظهار کرد: اعتراض مردم استان در انتقال غیراصولی آب در روز گذشته منطقی و به دور از احساسات بود و ضروری است تا مسئولان پاسخ مناسبی به این پیام منطقی بدهد.

وی با بیان اینکه برخی از مسئولان منطق‌پذیر نیستند، گفت: مسئولان باید پیام منطقی مردم را به خوبی درک کنند تا از این طریق هزینه ای بر نظام تحمیل نشود.

نکونام با بیان اینکه مردم این استان با انتقال اصولی آب از استان مخالف نیستند، افزود: این در حالی است که مردم با هرگونه پروژه غیرقانونی و غیراصولی که به منابع آبی این استان آسیب می‎رساند مخالفت دارند.

نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری با تبریک ولادت حضرت زهرا(س)، تصریح کرد: این بانوی بزرگ اسلام الگوی تمام زنان جهان است.

نکونام خاطرنشان کرد: ضروری است تادر سالی که با عنوان فرهنگ نامگذاری شده است در ترویج فرهنگ فاطمی تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای کشور به رفتارهای خصمانه امریکا اشاره کرد و گفت: کسانی که به کشورهای غربی به ویژه آمریکا لبخند می‌زنند ببنید که این کشور اکنون پس از توافق می‌خواهد قطعات کارکرده و کهنه هواپیما را به ایران بدهد.

نکونام افزود: کشورهای غربی قابل اعتماد نیستند و افرادی که شیفته ارتباط با غرب هستند باید ببینند که غربی‌های چگونه رفتارهای خصمانه‌ای دارند.

امام جمعه شهرکرد همچنین روز ارتش و سالروز تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی را گرامی داشت.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۰۹:۰۸

1 Jan 2020