۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۲۹۳۱۸
مسئول حوزه مقاومت بسيج حضرت زينب (س) گفت

توسعه فرهنگ عفاف و حجاب، وظيفه اي شرعي بر دوش همه نهادهاي اسلامي است

مسئول حوزه مقاومت بسيج حضرت زينب (س) گفت: ترويج و توسعه عفاف و حجاب در جامعه فساد را دور و پاکي و نجامت را براي خانواده‌ها به ارمغان مي‌آورد و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب، وظيفه‌اي شرعي بر دوش همه نهادهاي اسلامي است.
توسعه فرهنگ عفاف و حجاب، وظيفه اي شرعي بر دوش همه نهادهاي اسلامي است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، خواهر کبري مالکي به تشريح اهميت جايگاه عفاف و حجاب اسلامي در انديشه فرهنگ ديني اشاره کرد و گفت: حجاب فريضه‌اي الهي است و دين مبين اسلام براي حفظ حرمت و کرامت زنان در جامعه و شکفته شدن استعدادها و خلاقيت‌هاي حضور بدون مزاحمت براي زن، آن قدر به مسئله عفت و پوشش اسلامي تاکيد دارد که در هيچ کدام از اديان الهي به آن اهميت داده نشده است.

ايشان در ادامه بيان کرد مشکل افرادي که حجاب اسلامي رعايت نمي‌کنند در ضعف حجاب باطني و نبود اعتقادات قوي است.

خواهر مالکي در ادامه افزود: امروز بيست يکم تيرماه ساعت 10 صبح در ميدان امام خميني (ره) با همت همه زنان با ايمان و غيرت برادران دينيمان بار ديگر در جهت حفظ ارزشهاي والاي اسلام ناب محمدي صلوات الله عليه و آله و صيانت از آرمان‌هاي انقلاب و پيوندي رنگين از خون شهيدان با شعار "فاطمه يا فاطمه شعار ماست، حجاب افتخار ماست" نمايش اقتدار کشور اسلامي را در فريضه امر به معروف نهي از منکر به منصه ظهور خواهيم گذاشت.

مسئول بسيج جامعه زنان از حضور آماده مردم و اقشار گوناگون مرد و زن در تجمع خبر داد و گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب 18 تير ماه لغايت 24 تيرماه است  برنامه‌هاي متنوعي داريم که شاخص‌ترين آنها اهدا شاخه گل به زنان محجبه و اهداء چادر نماز در منطقه‌هاي گردشگري شهرستان است. که اميدواريم به ياري امام عصر عج و حمايت همه‌جانبه مادرانمان حضرت زهرا سلام الله عليه گام بلندي با اثري جاودانه و درس عبرت براي بيرون‌کنندگان از دشمنان نظلام با اين خلق و خوي شيطاني و هواپرستي باشد.

انتهای پیام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۱:۱۱

26 Dec 2019