۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۲۶۳۴۸
نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

حماسه نهم دی هیمنه دشمنان را درهم شکست

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: تدابیرحکیمانه و هوشمندانه، مقام معظم رهبری و تبعیت آحاد مردم با بصیرت ایران از ولایت‌فقیه در نهم دی‌ماه، هیمنه دشمنان را درهم شکست و اقتدار اسلام را به رخ استکبار جهانی کشید.
حماسه نهم دی هیمنه دشمنان را درهم شکست
به گزارش جهانبین نیوز حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورايی مردم حماسه‌ساز و ولايت‌مدار ايران اسلامی در راهپيمايی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاريخ انقلاب و برگ زريّن ديگری در افتخارات مرد و زن ايرانی به حساب می‌آيد.

این حماسه عظیم که نماد عزت، استقلال، بصیرت و آگاهی مردم برای حفاظت از اصول اسلامی و آرمان‌های انقلاب است با صدای بلند به همه بدخواهان ایران اعلام کرد ملت ایران کسانی را که در برابر دین و انقلابشان بایستند نابود کرده و چنین اجازه‌ای را به آن‌ها نمی‌دهد.

حماسه ۹ دی تا همیشه زنده می‌ماند و مردم تلخی فتنه ۸۸ را هنوز در کام خود احساس می‌کنند.

دشمنان انقلاب و اسلام با همراهی برخی از خواص احساسات ملت را جریحه‌دار کردند و آیا می‌شود این درد را فراموش کرد؟

اگر آن روز راهنمایی‌های مقام معظم رهبری نبود و مردم با آگاهی پا به میدان نگذاشته بودند نمی‌دانستیم الان سرنوشت انقلاب به کجا رسیده بود.

نهم دی‌ماه در کلام رهبر معظم انقلاب

مجاهدت به نفع انسان
در شرائط فتنه، کار دشوارتر است؛ تشخیص دشوارتر است. البته خدای متعال حجت را همیشه تمام می‌کند؛ هیچ وقت نمی‌گذارد مردم از خدای متعال طلبکار باشند و بگویند تو حجت را برای ما تمام نکردی، راهنما نفرستادی، ما از این جهت گمراه شدیم. در قرآن مکرر این معنا ذکر شده است. دست اشاره الهی همه جا قابل دیدن است؛ منتها چشم باز می‌خواهد. اگر چشم را باز نکردیم، هلال شب اول ماه را هم نخواهیم دید؛ اما هلال هست. باید چشم باز کنیم، باید نگاه کنیم، دقت کنیم، از همه امکاناتمان استفاده کنیم تا این حقیقت را که خدا در مقابل ما قرار داده است، ببینیم.

مهم این است که انسان این مجاهدت را بکند. این مجاهدت به نفع خود انسان است؛ خدای متعال هم در این مجاهدت به او کمک می‌کند. نوزده دیِ مردم قم در سال ۵۶ از این قبیل بود، نهم دیِ امسالِ آحاد مردم کشور- که حقیقتاً این حرکت میلیونی فوق‌‌العاده مردم حرکت عظیمی بود - از همین قبیل است، و قضایای گوناگونی که ما در طول انقلاب از این چیزها کم نداشتیم. این مجاهدت، راه را به ما نشان می‌دهد.
«بیانات در دیدار مردم قم در سالگرد قیام نوزدهم دی ماه ۱۹/۱۰/۱۳۸۸»

لحظه نیازها
شورای شما بحمدالله این خصوصیت را داشته است. دلائل زیادی هم برای این هست؛ آخری‌اش همین نهم دی است؛ قبلش - ده سال قبل از این - ۲۳ تیر است که اشاره فرمودند؛ آن روز هم نیاز لحظه‌ها بود؛ این یک کار متعارف و معمولی نبود. راهپیمائی مردم در بیست و دوی بهمن با همه‌ی عظمتی که دارد - که حالا عرض خواهم کرد - یک کار متعارف است، یک کار روان‌شده است، شناخته‌شده است، متوقع است که انجام بگیرد و انجام میگیرد؛ اما بیست و سه‌ی تیر در سال ۷۸، یک کار متعارف نبود، یک کار متوقع نبود؛ اهمیت داشت که این مجموعه بداند و بفهمد که این کار در آن شرائط، لازم است و آن را انجام بدهد. کار نهم دی ماهِ امسال هم همین جور بود. شناختن موقعیت، فهمیدن نیاز، حضور در لحظه‌ی مناسب و مورد نیاز؛ این اساس کار است که مؤمن باید این را هم با خود همراه داشته باشد تا بتواند وجودش مؤثر بشود؛ آن کاری را که باید انجام بدهد، بتواند انجام بدهد. خوب، الحمدلله شورای هماهنگی تبلیغات این خصوصیت را داشته است، نشان داده است؛ هم در دهه‌ی اول، در اوضاع و احوال گوناگون آن دهه - در دوران دفاع مقدس، قبل از دفاع مقدس، بعد از دوران دفاع مقدس - هم بعد از رحلت امام در مناسبتهای مختلف که قله‌هائی را در تاریخ ما به وجود آورد. یکی از این قله‌های فراموش نشدنی، همین نهم دی امسال بود.
«بیانات در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ۲۹/۱۰/۱۳۸۸»

حماسه نهم دی هیمنه دشمنان را درهم شکست

به گزارش جهانبین نیوز حجت‌الاسلام سرافراز اظهارداشت: تدابیرحکیمانه و هوشمندانه، مقام معظم رهبری و تبعیت آحاد مردم با بصیرت ایران از ولایت‌فقیه و گوش به فرمان بودن آن‌ها در نهم دی‌ماه ۸۸، هیمنه دشمنان را درهم شکست و اقتدار اسلام را به رخ استکبار جهانی کشید و به آن‌‌ها ثابت کرد تا همیشه مردم پشت سر رهبر خود می‌مانند و از انقلاب خود دفاع می‌کنند.

ایجاد شکاف عمیق میان مردم و نظام از اهداف اساسی نهم دی بود

وی با بیان اینکه هدف دشمنان در فتنه ۸۸ ایجاد شکاف عمیق بین مردم و نظام بود افزود: از این‌رو با هماهنگی عناصر فریب‌خورده داخلی تلاش کردند تا به اهداف خود دست یابند.

سرافراز با اشاره به حماسه مردم در کشور و حضور آن‌ها در صحنه ادامه داد: مردم ولایت‌مدار و بصیر با حضور میلیونی خود در نهم دی‌ماه‌، حماسه‌ای عظیم خلق کردند که در طول تاریخ باقی ماند و تلاش دشمنان را بی ثمر گذاشت.

وی اضافه کرد: حماسه ۹ دی، تجلی قدرت مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی برای رسیدن به وحدت و همدلی پایدار در محور ولایت‌فقیه بود که در نهم دی تحقق یافت.

حماسه نهم دی‌ماه امید دشمنان انقلاب را به یاس تبدیل کرد

معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هدف طراحان فتنه بدبین کردن جامعه ایران نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود اما مردم بصیر و ولایت‌مدار ایران با حضور در صحنه در نهم دی‌ماه همه امیدهای آن‌ها را به یاس تبدیل کردند.

حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورايی مردم حماسه‌ساز و ولايتمدار ايران اسلامی در راهپيمايی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاريخ انقلاب و برگ زريّن ديگری در افتخارات مرد و زن ايرانی به حساب می‌آيد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قمربنی‌هاشم چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این حضور مردم بود که با بصیرت خود در نهم دی‌ماه رسوایی فتنه‌گران را رقم زدند و نگذاشتند اهداف شوم آن‌ها محقق شود.

حماسه نهم دی بار دیگر انقلاب را بیمه کرد

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه حماسه بزرگ ۹ دی بار دیگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه کرد و نشان از تجدید عهد و پیمان مردم آگاه ایران با ولی‌امر خود بود که حماسه‌ای تا ابد ماندگار در تاریخ کشور رقم زد و به بدخواهان کشور ثابت کردنظام جمهوری اسلامی ایران نظامی الهی است و با حمایت مردم و هوشیاری رهبر هرگز نمی‌توانند به کشور آسیب برسانند.

معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیاء امربه معروف و نهی ازمنکر چهارمحال و بختیاری قدرت نرم و اقتدار دینی مردم ایران اسلامی برخاسته از عمق ایمان، بصیرت، ولایت‌مداری، بینش دینی و سیاسی آن‌ها عنوان و اضافه کرد: باید تا همیشه یاد این حماسه عظیم را بزرگ و گرامی داریم.


انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۲:۵۸

28 Dec 2019