۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۳۷۳۲۸

با تشکيل بسيج و برکت آن شياطين و مستکبرين نابود خواهند شد

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: با تشکيل بسيج و برکت آن شياطين و مستکبرين نابود خواهند شد و ما تا پايان را در مقابل دشمنان ايستادگي ميکنيم.
با تشکيل بسيج و برکت آن شياطين و مستکبرين نابود خواهند شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ حجت السلام و المسلمين محمد علي نکونام نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري در گردهمايي بزرگ بسيجيان شهرستان شهرکرد ضمن گراميداشت هفته بسيج گفت: آماده ايم بنشينيم و خطاب به امام راحل بگوييم که با چه هدفي بسيج شکل گرفته است و امروز ادامه دهنده راه شما هستيم.

وي با اشاره به اينکه امام راحل بسيج را شکل داد تا انقلاب بماند تصريح کرد: ما بسيج راشکل داده ايم تا در طومار زندگي نيز ثبت شود.

نکونام با اذعان بر اينکه ما تا پايان راه در مقابل دشمنان ايستادگي ميکنيم بيان داشت: با تشکيل بسيج و برکت آن شياطين و مستکبرين نابود خواهند شد .

وي با اشاره به اينکه تا بسيجي و بسيجيان هستند اجازه نخواهيم داد فتنه ها به بار بنشينند اذعان داشت: ما بسيجيان همه فتنه هاي آمريکا را خنثي کنيم.

نکونام يادآور شد: ما آمده ايم تا پاي رکاب مهدي فاطمه بمانيم و اميد است که جزء منتظران واقعي و راستين حضرت باشيم.

وي ادامه داد: ما بايد بتوانيم امر به معروف و نهي از منکر را در جامعه ترويج و آن را گسترش دهيم تا شاهد ناهنجاري هاي جامعه نباشيم.

نکونام با اذعان بر اينکه رهبر امروز ما يک مهدوي تمام عيار و از منتظران واقعي امام عصر(عج) است خاطر نشان کرد: بسيجيان ما نيز تمام افتخارشان امام زماني بودنشان است و اميد است بتوانيم در اين رکاب تا اخر بمانيم و هيچ چيز ما را از شهدا نتواند جدا کند.

وي با اذعان بر اينکه شهيد حججي ها انسان هاي مهدوي بودند و رستگار شدند خاطر نشان کرد: ما بسيجيان بر اين داشته ها و سرمايه ها بايد بباليم و روز به روز قوي و قوي تر شويم.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۳۹:۴۴

12 Jan 2020