۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴
کد مطلب : ۳۴۳۵۸
استاد دانشگاه:

​مسئولي که به مردم خدمت نکند بي فايده است /مسئولين بدانند زير ذره بين هستند

استاد دانشگاه گفت: رئيس جمهوري انتخاب شود که تمام ذهن و فکر خود را در راستاي خدمت به مردم انجام دهد.
​مسئولي که به مردم خدمت نکند بي فايده است /مسئولين بدانند زير ذره بين هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از بام ايران خبر؛ زهره سادات لاجوردي استاد دانشگاه در جمع بانوان چهارمحال و بختياري در ستاد حجت السلام و المسلمين سيد ابراهيم رئيسي ضمن تبريک اعياد شعبانيه اظهار کرد: مردم ما با همه وجود از ابتداي انقلاب تاکنون در صحنه بوده اند.

وي با اشاره به اينکه ما مي‌خواهيم دست به انتخاب درست و صحيحي بزنيم تصريح کرد: اين انتخابات سرنوشت ساز است و این مي تواند دشمنان ما را مايوس و نااميد کند.

لاجوردي با تاکيد بر سخنان مقام معظم رهبري مبني بر اينکه به هيچ وجه در شرکت انتخابات غافل نشويد اذعان داشت: به خاطر اشتباهاتي که در انتخابات دوره گذشته رخ داده است به هيچ عنوان امروز از آن کناره گيري نکنيم.

وي با اشاره به اينکه مردم ما هستند که رئيس جمهور را انتخاب مي‌کند عنوان کرد: ما بايد براي پيدا کردن بصيرت همه تلاش خود را به کار بگيريم و دريغ نکنيم.

لاجوردي با بيان اينکه وظيفه همه ما است که مردم را آگاه و روشن کنيم خاطرنشان کرد: هر کدام از ما در هرجايي که هستيم مي توانيم تاثير گذار باشيم و فرد اصلح را انتخاب کنيم.

این استاد دانشگاه با اذعان بر اينکه فردي بايد رئيس جمهور شود که نسبت به انقلاب وفادار بوده و به ارزشهاي اسلامي پايبند و معتقد تصريح کرد: فرد رئيس جمهور بايد انقلابي باشد، انقلابي بماند و از انقلاب کناره گيري نکند.

لاجوردي تاکيد کرد: اگر قرار باشد در حرف و سخن از مقام معظم رهبري مايه بگذارند اما در عمل جور ديگر باشند اين فرد انقلابي نيست.

وي با بيان اينکه رئيس جمهور بايد در راستاي از ارش‌هاي اسلامي قدم بردارد اظهار کرد: اگر شخصي در نظام جمهوري اسلامي شاخصه پرهيز از خوي اشرافي گري را داشته باشد انقلابي نيست.

لاجوردي افزود: ما انقلاب کرديم که در بين مردم خودمان مسئولي را انتخاب کنيم که خوي اشرافي گري نداشته باشد.

وي تاکيد کرد: مردمي بودن، مدعي مبارزه با فساد بودن و در عمل اثبات کردن اينها همه مهم است و اگر اينها نباشد انتخاب اشتباه خواهد بود.

معيشت و اقتصاد دغدغه همه مردم

لاجوردي با اشاره به اينکه حجت السلام رئيسي رزومه کاري که از خود به جاي گذاشته اند نشان از انقلابي بودن اين شخص دارد عنوان کرد: رئيس جمهور منتخب بايد همه ذهن و فکر آن خدمت به مردم باشد.

وي اظهار کرد: اگر در هر خانواده اي يک بيکار وجود داشته باشد معيشت خانواده دچار مشکل مي شود چراکه بيکاري اثرات سوء زيادي مي تواند داشته باشد.

نداشتن مسکن دغدغه جوانان و اين بايد حل شود

استاد دانشگاه با بيان اينکه مشکلات جوانان را بايد حل کرد گفت: جوانان را بايد سرپناه داد و نگذاشت که دغدغه مسائل اقتصادي را داشته باشد.

لاجوردي اظهار کرد: يک مسئول در نظام بايد همه هم و غم خود را خدمت به مردم بداند و اگر اينطور مي تواند باشد به ميدان بيايد.

وي اذعان داشت: اگر رابطه با امريکا حل شود همه چيز خوب خواهد شد اينها همه وعده هاي پوچ و توخالي است.

لاجوردي تاکيد کرد: همه بايد همت، کار و تلاش کنيم مسئولي انتخاب شود که توانا و قدرتمند باشد و بتواند به داد قشر ضعيف جامعه برسد.

وي با بيان اينکه يکي از لازمه هاي انقلابي بودن با عقلانيت حرکت کردن است تاکيد کرد: هيچ کشور ديگري توان مقابله با ما به شکل نظامي ندارد و مسلما" جنگ نظامي نخواهيم داشت.

لاجوردي يکي از ترفندهاي دشمن را قبولاندن ما در نداشتن توان مقابل با مسائل اقتصادي عنوان کرد و گفت: تيم هاي قوي و اقتصادي در کشور ما وجود دارد و هيچ گاه دشمن نمي تواند به هدف شوم خود برسد.

وي تاکيد کرد: اگر انتخاب اصلح صورت گيرد به خوبي مي توان در برابر دشمن ايستادگي کرد.

لاجوردي ادامه داد:اگر خواهان عدالت اجتماعي و ارزشهاي اسلامي هستيم بايد در انتخاب خود دقت کنيم و در بين کانديدا فرد اصلح و شايسته را انتخاب کنيم.

وي در پايان تاکيد کرد: وعده ما ۲۹ ارديبهشت ماه انتخاب درست و شايسته.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۲۴:۴۸

1 Feb 2020