۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
کد مطلب : ۳۴۴۴۸

نداشتن عملکرد مناسب دولت را مجبور به شايعه پراکني مي کند

جانشين ستاد حجت السلام و المسلمين سيد ابراهيم رئيسي در چهار محال و بختياري گفت: رقيب از روي استيصال و با توجه به اينکه به جاهاي مختلف رفته و استقبال خوبي نشده شايعه ديوار کشي را درست مي کنند
نداشتن عملکرد مناسب دولت را مجبور به شايعه پراکني مي کند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر ؛ بهروز مرداني نژاد جانشين ستاد حجت السلام و المسلمين سيد ابراهيم رئيسي در چهار محال و بختياري با اشاره به اينکه اين آقاياني که اين حرفها را ميزنند تمام اين ۳۸ سال در مديريت ايران سهيم بوده اند تصريح کرد: اينها تمام کساني بوده اند که از ديوار سفارت بالا رفته و بعد توبه کرده و اين مايه تاسف است چراکه توبه آن ها يعني حرکت هاي تند و کندشان .

وي ادامه داد: اجباري بودن چادر و ممنوعيت زنان به پادگان ها را همين آقا داده بود و اگر به زندگي شخصي هم نگاه کنيد ايشان زنان را خانه نشين کرده و در صورتي که خانم آقاي رئيسي فعال اجتماعي بوده و در کارهاي مختلف مشغول هستند.

مرداني نژاد با بيان اينکه اينها حرف ها و گفتارشان با يکديگر فرق دارد اذعان داشت: ما مستندتر از فيلم نداريم و تعجب مي کنم کسي با اين جايگاه، شان و لباس به راحتي حرفهاي خود را نقص مي کند و بدتر اينکه اين حرف ها را به صورت اتهام به ديگران مي زند.

وي با بيان اينکه حداقل هاي اخلاق را بايد حفظ کنيم اذعان داشت: همه بايد اخلاق را در گفتار و کردار رعايت کنند که بعد مجبور نشوند متناقص رفتار کنند.

مرداني نژاد عنوان کرد: اين اقايان حرکت عجيب را به گردن ديگران مي اندازند و اين نکته غيراخلاقي دارد.

وي با تاکيد بر اينکه مردم ما هوشياري هستند و پاسخ اين حرفها را خواهند داد اذعان داشت: هرکس از مردم پاسخ نه شنيد دليلي نمي شود که ارزشهاي اصيل انقلاب و اخلاق را زير پا بگذارد.

مرداني نژاد با اذعان بر اينکه قرار نيست هر روز مردم ما را تاييد کنند تشريح کرد: اينها عملکردي براي ارائه ندارند و يلا از عملکرد دفاع مي کنند آن ها ناچار مي شوند هر روز حرف هاي بي ربط بزنند اما بدانند که مردم ميفهمند و هوشيار هستند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۲:۴۸

11 Mar 2020