۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۳۷۰۰۳

مسابقات دوچرخه سواري کوهستان کشور با معرفي برترين ها در بروجن به پايان رسيد

آخرين مرحله ي مسابقات دوچرخه سواري کوهستان ليگ باشگاه هاي کشور در رشته هاي کراس کانتري و دانهيل با معرفي برترين ها در بروجن به پايان رسيد.
مسابقات دوچرخه سواري کوهستان کشور با معرفي برترين ها در بروجن به پايان رسيد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، سومين و آخرين مرحله ليگ کوهستان در سال ۹۶ به ميزباني شهرستان بروجن از ۱۳ لغايت ۱۶ آبان ماه در رشته هاي کراس کانتري و دانهيل برگزار شد.

قهرماني اسکندري و پور شريف در کراس کانتري

در اين دوره از مسابقات در بخش کراس کانتري جوانان محمدحسين اسکندري از تيم کيوب، محمدجعفر مروج از هيت قم و علي ايزدي از هيت قم به ترتيب به مقام هاي اول تا سوم دست يافتند

در بخش کراس کانتري بزرگ سالان محمد پورشريف از تيم اسکات ايران، فراز شکري از تيم جاينت ايران و سجاد طاهري از تيم فستوس کي تي ام ايران به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را کسب کردند.

قهرماني باقري و زنجانيان در دانهيل

همچنين در بخش دانهيل جوانان سعيد باقري از تيم جاينت ايران مقام نخست را کسب کرد و پرهام دهقان از هيئت کردستان و حبيب صبوحي از هيئت زاهدان به مقام هاي دوم و سوم رسيدند.

در بخش دانهيل بزرگسالان حسين زنجانيان از تيم جاينت ايران، امين نجفي از تيم کيوب ايران و طاها قابلي از تيم فاکس ايران موفق به کسب مقام هاي اول تا سوم شدند.

قهرماني ماويز و فرح بخشيان در کراس کانتري بانوان

در قسمت بانوان مهسا ماويز از تيم رکابزنان غرب تهران، محبوبه اوحدي از تيم ليو ايران و مائده سالاري از تيم ليو ايران به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را در بخش کراس کانتري رده ي سني جوانان کسب کردند.

همچنين در بخش کراس کانتري بزرگسالان منا فرح بخشيان از تيم رکابزنان غرب تهران، شيوا توکلي از تيم ليو ايران و شيرين زرين کلاه از تيم آباريس آوا تهران موفق به کسب مقام هاي اول تا سوم شدند.

گفتني است سومين مرحله ي مسابقات دوچرخه سواري کوهستان ليگ باشگاه هاي کشور با حضور بيش از ۱۵۰ دوچرخه سوار در قالب ۱۶ تيم بزرگسال و ۸ تيم جوانان از سراسر کشور به مدت ۳ روز در پيست دوچرخه سواري سياسرد بروجن برگزار شد.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۰:۵۵

27 Dec 2019