۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۲۵۵۸۳

برنامه‌هاي هفته کتاب و کتاب‌خواني در بن اعلام شد

رئيس اداره کتابخانه‌هاي شهرستان بن با آغاز هفته کتاب و کتاب‌خواني از بيست و چهارم آبان ماه به تشريح برنامه‌هاي اين هفته پرداخت.
برنامه‌هاي هفته کتاب و کتاب‌خواني در بن اعلام شد
به گزارش جهانبین نیوز راحله شريف‌پور، رئيس اداره کتابخانه‌هاي شهرستان بن در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر با اعلام شعار کتاب غذاي روح انسان است به عنوان شعار هفته کتاب و کتاب‌خواني ويژه‌برنامه‌هاي مربوط به اين هفته در شهرستان بن را تشريح کرد.

وي گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخواني برنامه‌هاي متنوعي در سطح شهرستان در نظر گرفته شده است که در طول هفته کتاب اجرا خواهد گرديد.

شريف‌پور ايجاد رغبت و ميل به کتاب‌خواني و گسترش فرهنگ مطالعه را مهم‌ترين اهداف برگزاري اين هفته عنوان کرد و گفت: کتاب و مطالعه آن‌قدر اهميت دارد که رهبر معظم انقلاب در اين‌باره فرمودند: کتابخواني بايد در زندگي مردم وارد بشود.

شريف‌پور هدف اصلي از اجراي برنامه‌ها در هفته کتاب و کتاب‌خواني را ترويج فرهنگ کتاب‌خواني در بخش دانست و گفت: تحقق اين مهم، هم‌فکري و همکاري ساير دستگاه‌هاي فرهنگي و اجرايي بخش را مي‌طلبد.

وي ضمن تشريح برنامه‌هاي هفته کتاب افزود: اهداي کتاب به کتابخانه‌هاي عمومي، بازديد مدارس از کتابخانه‌ها، تجليل از فعالان کتاب و کتابخواني، مسابقه رنگ‌آميزي با موضوع کتاب و کتاب‌خواني، روزنامه ديواري، دلنوشته باموضوع کتاب من، تجليل از کتابداران و نويسندگان شهرستاني و عضويت رايگان در کتابخانه‌هاي عمومي از برنامه‌هايي است که در طول هفته کتاب و کتاب‌خواني برگزار مي‌شود.

رئيس اداره کتابخانه‌هاي شهرستان بن گفت: ترويج فرهنگ کتاب‌خواني در با احداث کتابخانه‌هاي عمومي در روستاها و شهرهاي اطراف محقق شده و برنامه‌هاي مختلفي نيز از سوي کتابخانه‌هاي عمومي آن‌ها برگزار مي‌کند.

وي خاطر نشان کرد: از جمله برنامه هاي کتابخانه هاي عمومي روستاهاي اين شهرستان بازديد مسئولين شهرستاني، نقد کتاب، برگزاري مسابقات فرهنگي و عضويت در کتابخانه ها است.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۵:۲۵

27 Dec 2019