۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۳۷۵۵۳
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری:

دستگيري دو باند ارازل و اوباش درعمليات ضربتي پليس چهارمحال و بختياري

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگيري دو باند ارازل و اوباش در عمليات ضربتي پليس امنيت عمومي استان، خبر داد.
دستگيري دو باند ارازل و اوباش درعمليات ضربتي پليس چهارمحال و بختياري
سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار كرد:‌ در پي وصول گزارشي مبني‌بر عرض اندام يك باند ارازل و اوباش و تيراندازي هوائي به قصد ايجاد ناامني در سه نقطه از شهركرد موضوع در دستور كار دو اكيپ ويژه پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان، قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتي، بررسي دقيق ابعاد اين رخداد و جمع‌آوري اطلاعات با استفاده از تمامي امكانات و اظهارات شاهدان، افراد اين باند را در كوتاه‌ترين زمان ممكن شناسائي و با هماهنگي دستگاه قضائي چهار نفر از مسببين را در عمليات غافلگيرانه‌اي دستگير و به مرجع قضائي معرفي كردند.

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري با اشاره به ادامه تحقيقات جهت كشف سلاح متهمين خاطرنشان كرد: در عمليات ضربتي ديگري عوامل پليس امنيت عمومي استان پنج نفر از اعضاي يك باند ارازل و اوباش كه ضمن تظاهر مستانه نيمه‌هاي شب در محور شهركرد به اصفهان محدوده تونل رخ اقدام به راه‌بندان كرده بودند را دستگير كردند.

سردار غلامزاده در پايان با اشاره به كشف چند تيغه شمشير و قمه از خودرو متهمين و معرفي آنها به مراجع قضائي گفت: امنيت و آرامش مردم خط قرمز پليس است و نيروي انتظامي استان با هنجارشكنان و برهم زنندگان نظم و امنيت جامعه قاطعانه و قانوني برخورد مي‌كند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۵:۵۰

3 Jan 2020