۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۳۸۵۴۳
رئيس راهداري و حمل و نقل جاده اي بروجن:

تمام راه هاي ارتباطي بروجن باز است/رانندگان از سفرهاي غير ضروري خودداري کنند

رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده ای بروجن با بيان اين که هم اکنون تمام محورهاي ارتباطي شهرستان باز است، گفت: شش اکيپ راهداري و 36 دستگاه سنگين برف روبي آماده خدمت رساني هستند.
تمام راه هاي ارتباطي بروجن باز است/رانندگان از سفرهاي غير ضروري خودداري کنند
به گزارش جهانبین نیوز، اسماعيل داورپناه در گفتگو با کلار، اظهار داشت: ۶ راهدارخانه در سفيددشت، بروجن، سه راهي گندمان، بيژگرد، گوشنگلي و دوراهان آماده ارائه خدمات راهداري هستند.

وي با اشاره به اين که در حال حاضر تمام راه هاي ارتباطي بروجن باز و تردد در محورها جريان دارد، گفت: توصيه مي شود مردم از سفرهاي غيرضروري اجتناب کنند.

داورپناه ضمن بيان اين که بيشتر بارندگي هاي اخير شهرستان بروجن در محور نقنه-تنگ آهن بود، گفت: حدود ۱۸ سانتيمتر برف در اين محور باريده و هم اکنون راهداران در اين محور حضور دارند.

وي با بيان اين که ۶ اکيپ راهداري در شش راهدارخانه شهرستان بروجن مستقر هستند، گفت: ۳۶ دستگاه سنگين برف روبي آماده خدمت رساني هستند.

رانندگان از سفرهاي غير ضروري خودداري کنند

رئيس راهداري و حمل و نقل جاده اي بروجن توصيه کرد: رانندگان از انجام سفرهاي غير ضروري خودداري کرده و تا حد امکان زمان سفر خود را به روز ديگري موکول کنند.

داورپناه همچنين گفت: رانندگان در صورت ضرورت وسايل ايمني، گرمايشي و زنجيرچرخ همراه خود داشته باشند و با رعايت نکات ايمني تردد کنند.

بنابر اعلام هواشناسي بروجن فعاليت موج بارشي تا عصر روز چهارشنبه در منطقه ادامه دارد و بيشتر با رگبار باران و برف و در مناطق مستعد با رعد و برق و تگرگ همراه خواهد بود؛ همچنين شاخه دوم اين موج از روز پنجشنبه وارد منطقه شده و براي عصر روز پنجشنبه و جمعه به صورت بارش پراکنده فعال خواهد شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۶:۵۶

30 Dec 2019