۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۳۳۵۹۳
درشهرستان سامان/

اعطای بیش از 8 ميليارد ريال تسهيلات اشتغالزايي در راستاي اجراي اقتصاد مقاومتي

جانشين فرمانده بسيج شهرستان سامان با بيان اينکه 550 نفر در دوره هاي آموزشي توسعه اشتغال خانگي شرکت کرده اند ابراز داشت: 8 ميليارد و 400 ميليون ريال اعتبار جهت تسهيلات اشتغالزايي در شهرستان سامان اعطا شده است.
اعطای بیش از 8 ميليارد  ريال تسهيلات اشتغالزايي در راستاي اجراي اقتصاد مقاومتي
به گزارش جهانبین نیوز ، مهرداد رحيمي در گفتگو با سامان ما با بيان اينکه در راستاي اقتصاد مقاومتي اقدامات با توجه به شرايط شهرستان سامان از طرق سپاه و بسيج صورت گرفته است ، اظهار داشت: بسيجي يعني حضور فعال در صحنه بسيجي نقش مهمي در عرصه هاي مورد نياز نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران دارد .

رحيمي افزود:سپاه ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان در راستاي منويات مقام معظم رهبري و نامگذاري امسال از سوي ايشان به عنوان سال اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل، اقدامات مطلوبي در غالب طرح هاي اقتصاد مقاومتي در اين شهرستان انجام داده است.

رحيمي با بيان اينکه در شهرستان سامان ۵۵۰ نفر در ۱۰ دوره آموزش طرح اقتصاد مقاومتي در سطح شهرستان حضور داشته اند ، بيان داشت: دوره ها شامل آموزش مهارت هاي اقتصادي در زمينه هاي کشت زعفران، دام سنگين، باغباني، ايجاد گلخانه، پرورش شتر مرغ، صنايع دستي و فرآوري بوده که در بخش زاينده رود در روستا هاي هوره و سوادجان برگزار شده است.

وي با تاکيد براينکه ۸ ميليارد و ۴۰۰ ميليون ريال اعتبار جهت تسهيلات اشتغالزايي و توسعه اشتغال مشاغل خانگي در سالجاري در سطح شهرستان سامان اعطاء شده است تصريح کرد: با اعطاي اين اعتبارات، زمينه اشتغال ۴۵ نفر در اين شهرستان مهياء شده است.

انتهاي پيام1022ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۰:۲۹

31 Jan 2020