۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۲۵۹۴۳
به مناسبت روز دانشجو/

دانشگاه هميشه محل تلاقي افکار متفاوتي در جامعه بوده است

مسئول بسيج فرهنگيان شهرستان سامان با اشاره بر اينکه هر زماني که نام دانشجو به ميان مي‌آيد ذهن انسان بلافاصله متوجه علم و علم‌آموزي در دانشگاه مي‌شود، گفت: دانشگاه هميشه محل تلاقي افکار متفاوتي در جامعه بوده است.
دانشگاه هميشه محل تلاقي افکار متفاوتي در جامعه بوده است
به گزارش جهانبین نیوز؛ جمشيد يزداني در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه هر زماني که نام دانشجو به ميان مي‌آيد ذهن انسان بلافاصله متوجه علم و علم‌آموزي در دانشگاه مي‌شود، گفت: به همين دليل دانشگاه هميشه محل تلاقي افکار متفاوتي در جامعه بوده است.

يزداني با بيان اينکه دوست و دشمن هميشه به دليل فعاليت‌هاي فراتر از انتظار دانشجويان در دانشگاه‌ها توجه خاصي به دانشگاه و دانشجو داشته‌اند، بيان داشت: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي، امام خميني (ره) و مردم توجه بيشتري به دانشگاه‌ها داشتند چرا که بهترين مکان براي مديريت آينده اين نظام در اينده بود که به افراد سپرده شود.

وي با بيان اينکه در حال حاضر شاهد اين هستيم که همان دانشجوياني که مبارز انقلابي قبل از سال ۵۷ در پيروزي انقلاب اسلامي نقش درجه اول را داشتند و امروز غالب مديران اجراي کشور از هيمن دانشجويان هستند، اذعان داشت: دانشگاه‌ها و دانشجويان مدنظر دشمنان انقلاب و نظام بوده‌اند که در طي دهه‌هاي گذشته اتفاقات ناگواري در محل دانشگاه توسط عده‌اي داشنجو نما رخ داد که فقط اسم دانشجو را با خود يدک مي‌کشيدند که اتفاقي همانند اتفاق ۱۸ تير را به وجود آوردند.

يزداني با بيان اينکه طبقه داشنجو در سنين جواني هستند و جويايي پيشرفت و ترقي در جامعه هستند، بيان داشت: به همين خاطرمقام معظم رهبري ابتکار ارزنده‌اي و به موقعي در جهت تشکيل کرسي‌هاي آزادانديشي را در دانشگاه انجام دادند و خود رهبر جزء اولين کساني بودند که در اين کرسي‌هاي آزاد انديشي حضور و جلسات پرسش و پاسخ دانشجويي که چندين ساعت طول مي‌کشد بدون هيچ‌گونه دغدغه فکري گوش فرا مي‌دادند وبه سوالات و خواسته‌هاي دانشجويان توجه م‌کردند.

وي با اشاره بر اينکه در جلساتي که مقام معظم رهبري حضور داشتند همه دانشجويان از نوع برگزاري جلسه و نوع پاسخ‌هاي ايشان رضايت داشتند، اذعان داشت: اين يک الگوي بسيار سازنده‌اي جهت دست‌اندرکاران امور دانشجويي وزارت علوم و فناوري و مسئولين دانشگاه آزاد اسلامي است.

يزداني افزود: مهم‌ترين مسئله که بايد مدنظر مسئولين باشد مسئله علم و پيشرفت علمي در جهان است که بايد مورد توجه قرار گيرد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۶:۱۲

29 Dec 2019