۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
کد مطلب : ۳۲۹۶۳
فرماندار لردگان:

افتتاح وکلنگ زني 48 پروژه عمراني، اقتصادي و بهداشتي در لردگان به مناسبت دهه فجر

فرماندار لردگان گفت: اين تعداد پروژه‌ها در بخش هاي عمراني، اقتصادي و بهداشتي آماده بهره‌برداري در دهه فجر انقلاب اسلامي شده است که در آئيني هم‌زمان به صورت متمرکز با حضور مسئولين استاني يا کشوري افتتاح مي‌شوند.
افتتاح وکلنگ زني 48 پروژه عمراني، اقتصادي و بهداشتي در لردگان به مناسبت دهه فجر
به گزارش جهانبین نیوز؛ ابوالقاسم کريمي فرماندار شهرستان لردگان در گفتگو با سلام لردگان اظهار داشت؛ همزمان با گراميداشت ايام الله دهه مبارک فجر در سال ۱۳۹۵، تعداد 48 پروژه عمراني، اقتصادي و بهداشتي با اعتباري بالغ بر 118 ميليارد تومان در شهرستان لردگان به مرحله بهره برداري و يا کلنگ زني خواهد رسيد.

فرماندار لردگان افزود: پنج پروژه مهم و قابل افتتاح با اعتباري بالغ بر چهار ميليارد تومان در دهه ي فجر امسال کلنگ زني خواهد شد.

وي ادامه داد، افتتاح پروژه پست 400 کيلو ولت شهرستان لردگان با اعتباري بالغ بر 70 ميليارد تومان، يکي از پروژه هاي مهم و حياتي کشور است که علاوه بر انتقال برق سد کارون چهار به شبکه سراسري کشور، مشکل صنايع مهم شهرستان از جمله پتروشيمي و کارخانه سيمان اين شهرستان مرتفع مي شود .

کريمي در خصوص افتتاح بيمارستان مالخليفه گفت: بيمارستان مالخليفه بخش فلارد از توابع شهرستان لردگان نيز در اين دهه با اعتباري بر 15 ميليارد و 400 ميلوين تومان افتتاح و به بهره برداري خواهد رسيد .

فرماندار لردگان در ادامه اين نشست خبري افزود: ده سامانه ديجيتال ايستگاه تلويزيوني در مناطق ارمند، پشت کوه فلارد، پشت کوه ميلاس و چارطاق منج با اعتباري بالغ بر يک ميليارد و 650 ميليون تومان نيز به بهره برداري خواهد رسيد .

اين مقام مسئول در پايان گفت: ساير پروژه ها در حوزه هاي مختلف جاده اي وآسفالت، بهداشت و سلامت، صنعت، کشاورزي، آب-برق وگاز رساني به مناطق مختلف شهري وروستايي در شهرستان لردگان است وبا بهره برداري از اين طرح ها وبرخورداري مردم شهرستان از مواهب چنين طرح هايي بيش از پيش شاهد تحول وشکوفايي بيشتري در سطح شهرستان باشيم.

انتهاي پيام1022ج /630 ل
مرجع : سایت خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۲:۱۷

1 Feb 2020