۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۳۳۹۵۳
رئيس حوزه هنري چهارمحال و بختياري:

فرهنگ، زيربناي اقتصاد مقاومتي، اشتغال و توليد

رئيس حوزه هنري چهارمحال و بختياري گفت: قبل از آنکه اقتصاد و جامعه را به توسعه برسانيم لازم است فعاليت هاي فرهنگي و هنري را ارتقاء دهيم.
فرهنگ، زيربناي اقتصاد مقاومتي، اشتغال و توليد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ حجت الله شيرواني رئيس حوزه هنري چهارمحال و بختياري اظهار کرد: سرچشمه هنر خلاقيت است که ما بايد به دنبال آن باشيم.

وي با اشاره به اينکه برگزاري هفته هنر اسلامي گامي براي نزديک شدن به هدف گسترش فرهنگ و هنر است بيان داشت: ما نبايد از مقوله فرهنگ دور شويم و از هر فرصتي در اين زمينه بايد استفاده کرد.

شيرواني ادامه داد: اگر خواسته باشيم اقتصاد و جامعه را به توسعه برسانيم بايد فرهنگ را به توسعه رسانده باشيم تا به هدف برسيم.

وي با تاکيد بر اينکه غافل از فرهنگ نشويم و سال جاري به فرهنگ توجه بيشتري صورت گيرد بيان داشت: اگر بخواهيم به اشتغالزايي مناسب دست پيدا کنيم بايد فرهنگ اشتغالزايي در جامعه را رونق دهيم.

رئيس حوزه هنري چهارمحال و بختياري از برنامه هاي شاخص هفته هنر خبر داد و گفت: غبارروبي و عطرافشاني قبور شهدا به منظور تجديد ميثاق با شهدا، ديدار با نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد و استاندار، برگزاري جشني با حضور هنرمندان ۲۱ فروردين‌ماه در فرهنگسراي شهرکرد، اکران همزمان فيلم‌هاي جشنواره فيلم ديني رويش و رونمايي از توليدات فيلم‌هاي استاني و رونمايي از کتاب بر شانه‌هاي ني را از برنامه‌هاي شاخص هفته فرهنگ انقلاب اسلامي است.

کمرنگ بودن حضور مسئولين در رو نمايي از آثار هنري موجب دلسردي هنرمندان مي شود

رئيس حوزه هنري چهارمحال و بختياري گفت: حضور مسئولين در برنامه هاي فرهنگي و هنري مي تواند به نوعي حمايت از هنرمندان باشد.

شيرواني يادآور شد: دستگاه هاي فرهنگي در سال هاي سخت اقتصادي محروميت هاي خاصي را دنبال مي کنند.

وي تاکيد کرد: اميدواريم در کنار رونق اقتصادي، پشتوانه فرهنگي ناديده گرفته نشود زيرا جامعه ما داراي افرادي است که نقش پررنگي در پيشبرد اهداف جهاني و نظام دارند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۱:۱۲

29 Jan 2020