۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۴۰۹۷۳
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در چهارمحال و بختیاری:

پرداخت بیش از ۲۰ هزار فقره تسهیلات در چهارمحال و بختیاری

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در چهارمحال و بختیاری گفت: تا کنون ۱۷۶ هزار و ۷۸۳ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۲ هزار و ۲۲۶ میلیارد ریال پرداخت شده که ۲۰ هزار و ۵۳ فقره به مبلغ دوهزار و ۴۷۹ میلیارد ریال مربوط به سال ۹۷ است.
پرداخت بیش از ۲۰ هزار فقره تسهیلات در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز، علی توکلی مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چهارمحال و بخیتاری در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان، با اشاره به اینکه سازماندهی قرض‌الحسنه نیازمند  برنامه ای منسجم و مبانی اقتصادی و علمی است، اظهار کرد: بهترین مسیر هدایت قرض‌‎الحسنه، نظام بانکی است.

وی افزود: بانک قرض‌‌الحسنه مهر ایران فعالیت خود را با هدف کمک به رشد، توسعه و توانمندسازی اقتصادی کشور آغاز کرده و با ۱۹ شعبه فعال و ۲۶۰ هزار فقره حساب جاری و پس‌انداز در سطح استان فعالیت دارد.

توکلی تاکید کرد: این بانک با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در حوزه اشتغال، کارآفرینی، معیشت، ازدواج، درمان، حمایت از مددجویان سازمان‌های حمایتی به بهبود شاخص‌های اقتصادی جامعه کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه با انعقاد تفاهم نامه ای با بنیاد برکت تا پایان بهمن ماه امسال هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی و کارآفرینی در استان پرداخت می شود؛ تصریح کرد: این تسهیلات با نرخ ۴ درصد به شهرستانهای کوهرنگ، لردگان، بن و اردل اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه با گذشت یک هفته از اجرای این طرح ۳۷۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات اعلام آمادگی کرده اند خاطرنشان کرد: یک هزار و ۶۲۳ فقره تسهیلات اشتغال و کارآفرینی در استان طی سالجاری بالغ بر ۲۹۶ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه بانک قزض الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری با ۲۶۰ هزار فقره حساب جاری و پس انداز دارای ۱۹ شعبه فعال است؛ ادامه داد: این بانک امسال با توجه به رویکرد خود توجه ویژه‌ای به دانشجویان داشته و به منظور توانمندسازی این قشر برای پرداخت شهریه، تسهیلاتی را در اختیار آن‌ها قرار داده است.

توکلی خاطرنشان کرد: در سال جاری ۱۷۲ فقره تسهیلات به مبلغ ۲۷ میلیارد ریال در حوزه ازدواج، ۲۹ فقره تسهیلات به مبلغ ۴ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال تسهیلات در حوزه مددجویان بهزیستی، ۱۶۲۸ فقره تسهیلات به مبلغ ۲۹۶ میلیارد ریال در حوزه اشتغالزایی و کارآفرینی و ۶۵ فقره تسهیلات به مبلغ ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به زنان سرپرست خانوار اعطا شده است.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۲:۳۷

31 Dec 2019