۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷
کد مطلب : ۲۵۷۶۳
امام جمعه شهر اردل;

شهيد رمز بقاء حيات جاودان جمهوري اسلامي ايران است

امام جمعه شهر اردل گفت: شهيد رمز بقا حيات جاودان جمهوري اسلامي ايران است زيرا ايثار و از خودگذشتگي آنان باعث شده تا جمهوري اسلامي ايران ثابت و استوار به حيات جاودانه خود ادامه دهد و در برابر دسايس دشمنان متجاوز بيمه شود.
شهيد رمز بقاء حيات جاودان جمهوري اسلامي ايران است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت‌الاسلام موسي سلمان‌پور امام جمعه شهر اردل در آيين گراميداشت يادواره دو شهيد گلگون کفن روستاي دوازده امام از توابع شهرستان اردل اظهار داشت: شهيدان در روز قيامت ما را شفاعت مي‌کنند و ما نيز بايد براي کسب شفاعت آن‌ها، رضايت شهدا که ادامه‌دهنده راه سالار شهيدان هستند را به دست آوريم و اين رضايت با دنباله‌روي از راه آنان مسير مي‌شود.

سلمان‌پور با اشاره به فرمايش رهبر معظم انقلاب که زنده نگه داشتن ياد شهدا کمتر از شهدا نيست، گفت: بايد اين فرمايش معظم‌له را براي همه تفسير کنيم.

وي با بيان اينکه شهيد رمز بقا حيات جاودان جمهوري اسلامي ايران است زيرا ايثار و از خودگذشتگي آنان باعث شده تا جمهوري اسلامي ايران ثابت و استوار به حيات جاودانه خود ادامه دهد و در برابر دسايس دشمنان متجاوز بيمه شود ادامه داد: وظيفه داريم شهدا را به نسل‌هاي جديد، جوانان و نوجوانان بشناسانيم چرا که آنان در آن زمان راه خود را انتخاب کردند و با ايثار و گذشت جاودانه شدند.

اين مقام مسئول اظهار کرد: برگزاري اين گونه يادواره‌ها بهترين ظرفيت براي انتقال فرهنگ و آموزه‌هاي دفاع مقدس به مردم به ويژه نسل جوان و نوجوان است.

امام جمعه شهر اردل با بيان اينکه اگر اين‌گونه يادواره‌ها و مداحي‌ها برگزار نشود، شهدا فراموش مي‌شوند و اگر شهدا فراموش شوند آرمان، مکتب، نماز، خدا و همه چيز ما به فراموشي سپرده مي‌شود، يادآور شد: فرهنگ ايثار و شهادت بايد در جامعه گسترش يابد.

روستاي دوازده امام دو شهيد والامقام تقديم اسلام کرده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۲:۱۶

29 Dec 2019