۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۲۹۷۲۳

استان چهارمحال و بختياري رتبه سوم تعداد زائران بقاع متبرکه کشور را دارد

معاون فرهنگي، اجتماعي اوقاف و امور خيريه استان گفت : بقاع متبرکه استان چهارمحال و بختياري در اين ايام تعطيلات رتبه سوم را در پذيرش زائران داشته است.
استان چهارمحال و بختياري رتبه سوم تعداد زائران بقاع متبرکه کشور را دارد
به گزارش جهانبین نیوز ،حجت السلام گرجي معاون فرهنگي، اجتماعي اوقاف و امور خيريه چهارمحال و بختياري در گفت گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: بقاع متبرکه استان به عنوان يک قطب فرهنگي در طول اين ايام تابستان و تعطيلات محل حضور مشتاقان و زائران امامزادگان واجب التعظيم بوده است.

گرجی گفت:با توجه به اينکه استان چهارمحال و بختياري در اين ايام تعطيلات رتبه سوم را در پذيرش زائران و مسافران داشته ،ما را بر اين داشت که تمام امکانات خودمان را بسيج و براي هر چه بهتر پذيرايي کردن از اين زائران در بقاع متبرکه استان و براي راحتي بيشتر اين مجاورين امامزادگان تلاش هاي زيادي را انجام داده ايم.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیره چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به تاکيد مقام معظم رهبري مبني بر تبديل بقاع متبرکه به قطب هاي مهم فرهنگي، اين سازمان نيز براي ترويج اين فرهنگ به توسعه زير ساخت ها در اين زمينه اقدام کرده است.

وي از برگزاري مسابقه هاي قرآني، ترويج معارف ديني با برگزاري برنامه ها و فعاليت هاي فرهنگي و نيز برگزاري طرح نشاط معنوي به عنوان مهمترين فعاليت هاي اين سازمان در راستاي ترويج فرهنگ اسلامي ياد کرد.

گرجی با اشاره به اينكه بهر‌ه‌گيري از ظرفيت بقاع و اماكن متبركه به قطب فرهنگي استان از اهداف اداره اوقاف و امور خيريه است ادامه داد: در همين راستا برنامه‌هاي مختلف فرهنگي، مذهبي، هنري و غيره در اين اماكن برگزار مي‌شود كه اين امر باعث رونق بيشتر بقاع متبركه شده است.

انتهاي پيام1022ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۱:۲۵

30 Dec 2019