۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۲۲۷۹۳
امام جمعه شهر اردل :

امام خميني (ره)در جوانيش بهترين و زيباترن دوران را سپري کرد

حجت الاسلام سلمانپور گفت: بهترين دوران امام خميني(ره) دوران جوانيش بود زيرا امام دوران جوانيش را در راه کسب علم و دانش و راه بندگي خدا سپري کرد.
امام خميني (ره)در جوانيش بهترين و زيباترن دوران را سپري کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام سلمانپور امام جمعه شهر اردل در جلسه توجيهی بزرگداشت امام خميني(ره) با عنوان امام، جوانان و دانشگاهيان که در دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان اردل برگزار شد اظهار داشت: جوانان قدر جواني خود را بدانند چون نعمت جواني با هيچ چيز دنيا قابل جبران نيست و بزودي به پايان مي رسد و افرادي از اين دوران سود مي برند که راه سعادت و کمال را انتخاب کردند.

سلمانپور افزود:جواناني مورد توجه امام زمان(عج) قرار ميگيرند که در مسير خداوند متعال حرکت کنند و تمام اهدافشان در زندگي مورد رضاي خدا باشد.

وي در ادامه با اشاره به شخصيت امام خميني(ره) در دوران جوانيش اظهار داشت: امام در عصر ما بهترين الگو و سرمشق مي باشد زيرا امام دوران جوانيش را در راه کسب علم و دانش و راه بندگي خدا سپري کرد و اين همان راه کمال و سعادت انسان است.

اين مقام مسئول با بيان اينکه امام خميني(ره) دانشگاها را منبع و مبدع تمام تحولات دانست افزود: دانشگاها در تمام زمينه ها بايد يک نقش ويژه ايفا کند و براي شکوفايي علمي کشور کمر همت را ببندند و در مسير راه امام راحل و شهداي انقلاب اسلامي گام بردارند.

امام جمعه شهر اردل گفت:رابطه امام و امت رمز پيروزي و حفظ انقلاب است و وظيفه تمامي اقشار جامعه تا ظهور امام زمان(ع) پاسداري از اين ارزشهاست.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۲۷:۵۹

9 Jan 2020