۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۳۱۷۹۳
خطيب جمعه بن:

با حفظ روحيه انقلابي و بصيرت سياسي ایرانیان، آمريکا نمی‌تواند هيچ غلطي کند

خطيب جمعه بن گفت: حفظ روحيه و جهت گيري انقلابي مهم ترين اصلي است که بايد مردم ومسئولين در دستور کار قرار بدهند و بصيرت سياسي داشته و از حرکات دشمن غافل نشوند،اگر ما مقاومت اقتصادي پيدا کرديم و اقتصاد وفرهنگ و علم ما از خودمان شد و مستقل شديم ديگر آمريکايي ها هيچ غلطي نمي توانند کنند
با حفظ روحيه انقلابي و بصيرت سياسي ایرانیان، آمريکا نمی‌تواند هيچ غلطي کند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار زنگ خبر، حجت السلام سيد حسن مير افضلي در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته ضمن دعوت به تقوايي الهي گفت: انسان در تمامي مراحل زندگي در حال امتحان دادن مي باشد و اعمالي مورد قبول خداوند مي باشدکه داراي اخلاص باشد و از کبر و ريا به دور باشد.

وی بیان داشت: ترازوي سنجش اعمال در محضر خداوند اخلاص است و اگر اعمال انسان براي خدا و رضايت خدا باشد هر چقدر هم که ناچيز وکوچک باشد قبول مي شود و چه بسا اعمال بزرگ و مهمي که بدون اخلاص هستند و مورد قبول نمي شوند.

خطيب جمعه بن ادامه داد: براي هر چيزي يک آفت وجود دارد و آفت اعمال انسان مومن و خداجو اخلاص است؛ اگر انسان کارها و عبادت هاي سختي را انجام دهد و تلاش فراواني هم در اين مسير داشته باشد ولي اخلاص نباشد همه چيز بر باد ميرود و هيچ عمل او مورد قبول نخواهد بود.

وي افزود: يکي از خصلت هاي عمل هاي بي اخلاص اين است که انسان در محل هاي شلوغ و پر رفت و آمد عبادت برايش لذت بخش و در جاهاي خلوت عبادت دلچسب نيست و اگر در کارهاي تعريف و تمجيد باشد آن کار را با شوق بيشتر انجام مي دهد.

امام جمعه بن تاکید کرد: انسان مومن و خداجو هميشه خيرخواه مردم است و با مومنان و مسلمین در نماز جماعت شرکت مي کند و اگر عمل او با اخلاص همراه باشد ديگر برايش مهم نيست که مردم چه مي گويند و فقط برايش خدا مهم است و اخلاص در سه مرحله قبل از عمل،حين عمل و بعد از عمل لازم و بايد باشد تا رضايت خداوند حاصل شود.

حجت السلام سيد حسن مير افضلي با اشاره به ديدار مقام معظم رهبري با مردم اصفهان افزود: رهبر انقلاب نکات بسيار مهمي را در ديدار با مردم اصفهان مطرح کردند که اگر ما سرباز واقعي ولايت باشيم و آنها را پيگيري و انجام دهيم يقينا از همه مشکلات سر بلند بيرون مي آييم.

خطيب جمعه بن با بیان اینکه تحريم هاي مجدد ۱۰ساله در آمريکا عليه ايران، خباثت و دشمني آشکار دشمنان را مي رساند ادامه داد: اين در حالي است که دولت جمهوري اسلامي برجام را امضا کرده و طبق برجام قرار نبود تحريم ها در همه زمينه ها ادامه داشته باشد.

ميا فضلي گفت: دشمني دولت هاي غربي و اروپايي ها با اهداف و مسير انقلاب و اسلام است همانطور که مشاهده مي کنيم در ميانمار که کشوري کوچک است و نه انرژي هسته اي دارد ،نه قدرت نظامي قوي ولي شيعيان و مسلمانان در آن جا توسط دولت و غربي ها دارند قتل عام مي شوند.

خطيب جمعه بن یادآور شد: نبايد بين مردم و مسئولين و اقشار مختلف اتحاد و انسجام ملي از بين برود، اگر در اتحاد و انسجام خللي ايجاد شود يک روز با خط کش هاي قوميتي، يک روز با سياست، يک روز با علم، اتحاد و انسجام کشور را از بين خواهند برد، حتي در کشور آمريکا وقتي که خانم کلينتون راي نياورد به رقيب خود تبريک گفت و نگذاشت که اتحاد کشور خودشان از بين برود.

ميرافضلي با تسليت ايام اربعين افزود: اين روز ها به ما درس ايستادگي،شهامت،شجاعت، صبر، مي دهد، حضرت سيد الشهداء در کمال سختي ها و مشکلات و ناآرامي ها و نامردمي هاي ظهر عاشورا ايستادگي کرد و به عهد خود با خداوند وفا کرد.و تمامي رويداد هايي که برايش اتفاق افتاد در راه خلوص و رضايت خداوند انجام داد.حال ما بايد با پرشور برگزار کردن مراسم هاي اين چنيني تلاش بکنيم تا قسمتي از خلوص و رضايت خداوند را در خودمان تقويت کرده و ادامه دهنده ي مسير سيدالشهداء باشيم.

وي با تبريک هفته بسيج خاطرنشان کرد: ما بايد بتوانيم با حفظ روحيه بسيجي و انقلابي بودن براي کشورمان تلاش بکنيم تا هيچ کشوري جرئت چپ نگاه کردن به کشور را نداشته باشد .در هفته ي بسيج بايد روحيه ي بسيجي و بسيجي گري زنده بشود و بسيجي که مدنظر مقام معظم رهبري مي باشد همان گونه رفتار بکنيم و ادامه دهنده ي راه شهدا و پيرو خط ولايت باشيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۲:۳۱

30 Dec 2019