۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۳۵۷۵۳
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری:

روز خبرنگار مختص یک روز نیست/ما به همراهی اصحاب رسانه با نیروی انتظامی افتخار می‌کنیم

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: روز خبرنگار مختص یک روز نیست، باید بدانیم کار خبرنگاران تعطیل‌بردار نیست و همراهی اصحاب رسانه را افتخاری برای نیروی انتظامی است.
روز خبرنگار مختص یک روز نیست/ما به همراهی اصحاب رسانه با نیروی انتظامی افتخار می‌کنیم
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در آئین تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار ضمن تبریک این روز به خبرنگاران استان اظهار کرد: روز خبرنگار مختص یک روز نیست و باید بدانیم کار خبرنگاران تعطیل‌بردار نیست.

وی با بیان اینکه یکی از رویکردهای نیروی انتظامی بحث تعامل است که در راستای پیشبرد اهدافش باید داشته باشد افزود: از همین رو نیروی انتظامی تعامل سازنده‌ای با مردم، مسئولین و بخصوص اصحاب رسانه که به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولین هستند دارد.

غلامزاده با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم از ظرفیت رسانه‌ها برای پیشرفت در امور استفاده کنیم بیان داشت: یکی از اهداف نیروی انتظامی پاسخگویی به مردم و نیازهای مردم است و این پاسخگویی همانطور که مسئولین اشاره کردند لازم است سه شاخصه خدمت صادقانه، بهنگام و بی‌منت را دارا باشد.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: ما بر این باوریم که اگر بخواهیم اعتماد و همراهی مردم  را در تامین نظم و امنیت داشته باشیم باید از ظرفیت رسانه‌ها بهره بگیریم و این بستر اگر وجود داشته باشد در تامین امنیت نقش کلیدی می تواند داشته باشد.

وی همراهی اصحاب رسانه را افتخاری برای نیروی انتظامی دانست و تاکید کرد: دیدگاه سلسله مراتب نیروی انتظامی این است که خبرنگاران متعهد یاران صدیق نیروی انتظامی هستند و ما به دنبال استفاده از نقطه نظرات خبرنگاران استان هستیم.

غلامزاده وظایف نیروی انتظامی را بسیار گسترده عنوان و خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که برای ایجاد امید و دلگرمی در مردم عملکرد نیروی انتظامی به عنوان تکلیف رسانه‌ای منعکس شود و بدون شک حق مردم است که از اخبار اطلاع داشته باشند.

لازم به ذکر است در انتهای این برنامه از زحمات خبرنگاران حاضر در برنامه با اهدای لوح و هدیه قدردانی شد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۶:۵۰

30 Jan 2020