۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۳۶۷۴۳
مديرکل محيط زيست چهارمحال و بختياري:

توجه به اقتصاد سبز همراهي مردم را مي طلبد

مديرکل محيط زيست چهارمحال و بختياري گفت: توسعه اقتصادي و در کنار آن توجه به اقتصاد سبز نيازمند همراهي مردم است.
توجه به اقتصاد سبز همراهي مردم را مي طلبد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ شهرام احمدي مديرکل محيط زيست چهارمحال و بختياري گفت: برپايي نمايشگاه توانمندسازي زنان روستا با رويکرد اقتصاد سبز در شهرکرد به مناسبت روز جهاني زنان روستا، اولين نمايشگاه توانمند سازي زنان روستايي با رويکرد مشاغل سبز و اقتصاد سبز افتتاح شد.

وي توسعه اقتصادي و در کنار آن توجه به اقتصاد سبز و مسائل محيط زيست را نيازمند همراهي مردم عنوان کرد و گفت: تنها با همراهي و همدلي همه مردم و مسئولين است که مي‌توان ضمن توسعه پايدار اقتصادي، مشکلات و چالش‌هاي محيط زيست استان را نيز مرتفع کرد.

احمدي اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ريزي صورت گرفته، در حاشيه برگزاري اين نمايشگاه، آموزش زيست محيطي به دانش آموزان و کودکان، همچنين کارگاه‌ها و نشست هاي تخصصي و پنل‌هايي با موضوعات محيط زيستي با حضور کارشناسان، اساتيد دانشگاه، محققان و صاحبان صنايع و رسانه‌ها برگزار خواهد شد.

احمدي از متخصصان، دانشگاهيان، فعالان، دانش آموزان، دوستداران و علاقمندان به محيط زيست و اقشار مختلف مردم دعوت کرد از اين نمايشگاه بازديد کنند.

اين نمايشگاه با هدف ارتقاء سطح فرهنگ زيست محيطي، اشتغال مبتني بر حفظ محيط زيست و افزايش فعاليت‌هاي دوستدار محيط زيست از ۲۴ مهر تا ۳ آبان برپا خواهد بود، زنان روستايي کارآفرين و فعال اقتصادي، توليد کننده مواد غذايي و کشاورزي ارگانيک و صنايع دستي محيط زيستي، مشاوران و تسهيل گران حوزه کارآفريني ازجمله شرکت کنندگان در اين نمايشگاه هستند.

نمايشگاه توانمندسازي زنان روستا ۱۵ غرفه در مهديه، ابتداي بلوار رهبر، رو به روي دبستان هجرت از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب فعاليت مي‌کند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۴:۱۷

18 Jan 2020