۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۳۲۲۳۳
بخشدار مرکزي فارسان:

انجام بيش از 5000 متر بهسازي و روکش آسفالت روستا ها در شهرستان فارسان

بخشدار مرکزي فارسان گفت: امسال در بخش مرکزي شهرستان فارسان در روستاهاي چوبين،ده چشمه ،بيدکل بيش از 5000 متر بهسازي و روکش آسفالت گرم انجام شد.
انجام بيش از 5000 متر بهسازي و روکش آسفالت روستا ها در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز؛ پریسا مالکي در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار اظهار کرد: در اين عمليات  بيش از 6 هزار تن آسفالت برای بهسازی و روکش معابر اصلي و فرعي اين روستاهااستفاده شد که هزينه آسفالت  اين روستاها  750 ميليون تومان بوده است.

وي همچنين در ادامه افزود: در سال جاري در روستاهاي بيدکل، کران و چوبين در داخل روستاها با همکاري بنياد مسکن  بيش از 15 هزار مترمربع زيرسازي روستايي انجام گرفته  است که اين عمليات از، محل تامين اعتبار ماده 180 و قير رايگان به مبلغ 300 ميليون تومان مي باشد.

بخشدار مرکزي فارسان تصريح کرد: خدمت به مردم سرلوحه کار مسئولان قرار دارد چراکه مردم ولي‌نعمتان نظام هستند و فرزندانشان در کنار شهدا زير پرچم رهبري و اسلام از نظام و  کشور ايران اسلامي دفاع مي‌کنند و اميدواريم سال آينده اين روند نيز ادامه پيدا کند و شاهد عمران و آبادني روستاهاي شهرستان باشيم.

وي گفت: ايجاد بسترهاي لازم براي عمران و آباداني مناطق روستايي يکي از مهم‌ترين برنامه‌هايي است که مي‌تواند به ارزش آفريني در روستاها کمک کند.
 
وي با اشاره به برنامه‌هاي انجام گرفته شده در جهت افزايش ارزش‌آفريني در سطح روستاهاي شهرستان افزود: يکي از مهم‌ترين برنامه‌هايي که مي‌تواند به ارزش‌آفريني در روستاها کمک کند، ايجاد بسترهاي لازم براي عمران و آباداني مناطق روستايي است تا ضمن کاهش ميزان مهاجرت به شهرها، زمينه مهاجرت معکوس به مناطق روستايي را نيز فراهم کند.

انتهاي پيام1026ج/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۲:۴۶

27 Dec 2019