۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۱۷۶۶۳
کارشناس مسايل سياسي:

ائتلاف آمريکايي ضدداعش به دنبال عادی جلوه دادن لشگرکشی های غیرقانونی است

هدف آمريکا از تشکيل اين ائتلاف توجيه حضور اين کشور در منطقه، تصوري دروغ از ضعف کشورهاي منطقه در جهان و عادي جلوه دادن بمباران هاي بدون مجوز و لشکر کشي هاي غير قانوني است.
ائتلاف آمريکايي ضدداعش به دنبال عادی جلوه دادن لشگرکشی های غیرقانونی است
به گزارش جهانبین محسن شير محمدي در گفتگو با خبرنگار کلار اظهار داشت: آمريکا براي رسيدن به هدفي که به گفته خودش حضور در منطقه است گروهک تروريستي داعش را با حمايت و بزرگ نمايي توسط کشورهاي استکباري در سطح دنيا برجسته کرد.

وي با اشاره به طرحي که آمريکا براي مبارزه با داعش در پيش گرفته است تصريح کرد: اين کشور قصد دارد تصوري براي مردم منطقه و جهان ايجاد کند که کشورهاي منطقه همچون عراق وسوريه توان مقابله با اين گروهک را ندارند و به خاطر اين که اين ننگ بزرگ را به تنهايي يدک نکشد در قالب ائتلاف ضد داعش کشورهاي همراه خود را اجير نموده است.

شير محمدي، هدف آمريکا را از تشکيل اين ائتلاف توجيه حضور اين کشور در منطقه، تصوري دروغ از ضعف کشورهاي منطقه در جهان و عادي جلوه دادن بمباران هاي بدون مجوز و لشکر کشي هاي غير قانوني در راستاي منافع کشورها عنوان کرد.

اين کارشناس مسائل سياسي به فرمايشات مقام معظم رهبري در اين خصوص اشاره کرد و گفت: هر موفقيتي که در عراق و سوريه حاصل شده چيزي به جز تلاش و همت نيروهاي مردمي و ارتش نيست.

وي با اشاره به دروغ پردازي آمريکا در مورد اين که ايران را در اين ائتلاف دعوت نمي کنيم خاطر نشان کرد: اين کشور دو بار همکاري ايران را از مقامات سياسي خواستار شد که جواب رد گرفت.

شيرمحمدي اذعان داشت: طبق گفته رئيس جمهور عراق، دنيا و استکبار جهاني مطمئن هستند کشوري که نزديک به هزار کيلومتر مرز مشترک با ما دارد بدون حضور ايران مساله داعش عملياتي حل نخواهد شد.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۴:۴۵

27 Jan 2020