۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۲۷۶۵۳
دهيار روستاي تشنيز:

ميدان ورودي روستاي تشنيز امنيت شهرواندان و مسافران را تهديد مي‌کند

دهيار روستاي تشنيز از نحوه احداث ميدان ورودي روستاي تشنيز انتقاد کرد و گفت: اين ميدان نه‌تنها باعث امن شدن ورودي روستا نشده است که امنيت شهروندان و مسافران را نيز در خطر انداخته است.
ميدان ورودي روستاي تشنيز امنيت شهرواندان و مسافران را تهديد مي‌کند
به گزارش جهانبین نیوز؛مهدي بهزادي تشنيزي در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار گفت: ميدان ورودي روستاي تشنيز به دليل عدم نصب علائم راهنمايي رانندگي، عدم نصب چراغ روشنايي جهت مشخص بودن در شب، جانمايي نامناسب باعث شده است به نقطه‌اي حادثه‌ساز در محل تلاقي جاده ورودي روستاي تشنيز به محور ارتباطي شهرستان کيار با شهرستان‌هاي اردل و فارسان بدل شود.

وي در اين خصوص گفت: روستاي تشنيز از سه سمت به جاده‌هاي مواصلاتي شهرها و روستاهاي استان چهارمحال و بختياري در ارتباط است که از سمت شمال و شرق دو ورودي اين روستا با محور ارتباطي شهرستان کيار به شهرستان‌هاي اردل و فارسان که از سه‌راه تشنيز آغاز و در ادامه به سمت سه راه اردل و جونقان ادامه مي‌يابد مرتبط است و از سمت جنوب با محور شهرکرد، شلمزار که به دليل نامناسب بودن ورودي‌هاي اين روستا ورودي شرقي روستاي تشنيز به عنوان ورودي اصلي روستاي تشنيز انتخاب و توسط اداره راه و شهرسازي اصلاح شد اما عمليات اصلاح اين ورودي با احداث يک ميدان به پايان رسيد و در خصوص تکميل امکانات اين ورودي هيچ اقدامي صورت نپذيرفت.
 
بهزادي افزود: متاسفانه از زمان احداث اين ميدان تاکنون به دليل عدم روشنايي و ديد کافي رانندگان تصادفات متعددي به وقوع پيوسته است که تعدادي از کساني که در اين ميدان دچار آسيب مالي و بدني شده‌اند از اهالي روستاي تشنيز بوده‌اند.

وي در ادامه گفت: متاسفانه در يک فقره تصادف به وقوع پيوسته در اين ميدان شاهد از دست رفتن جان يکي از هموطنان‌مان بوديم که شايد اگر حداقل امکانات مورد نياز اين ورودي فراهم بود اين حادثه اتفاق نمي‌افتاد.

دهيار روستاي تشنيز در ادامه بيان داشت: در راستاي اصلاح، تکميل و بهبود وضعيت ورودي روستاي تشنيز پيگيري‌هاي متعددي از طريق اداره راه و شهرسازي صورت گرفته است که متاسفانه تاکنون به نتيجه مطلوب دست نيافته‌ايم.

وي در پايان از مسئولان خواست جهت ايجاد امنيت و رفع مشکلات اين ورودي حداقل امکانات لازم در اين ميدان حادثه از نصب شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۶:۰۹

27 Dec 2019