۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۳۲۶۹۳
همزمان با ايام مبارک دهه ي فجر صورت مي گيرد؛

اجراي بيش از صد برنامه فرهنگي، هنري و ادبي در کميته کودک و نوجوان ستاد دهه ي فجر

مدير کل کانون استان و مسوول کميته کودک و نوجوان ستاد دهه ي فجر سال 95 از اجراي بيش از صد برنامه فرهنگي، هنري و ادبي با حضور کودکان و نوجوانان سراسر استان خبر داد.
اجراي بيش از صد برنامه فرهنگي، هنري و ادبي در کميته کودک و نوجوان ستاد دهه ي فجر
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ فرزاد رحيمي مدير کل کانون چهار محال و بختياري آشنايي کودکان و نوجوانان با آرمان ها و اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را از جمله اهداف اين کميته عنوان کرد و افزود: در برنامه هاي پيش بيني شده اين کميته قرار است زمينه حضور پرشکوه اين قشر در آيين هاي بزرگداشت ايام الله دهه ي مبارک فجر ايجاد شود.

رحيمي با تاکيد بر شادي بخشي و نشاط در ميان کودکان و نوجوانان، اين برنامه ها را محرکي براي ترقيب و تشويق کودکان و نوجوانان و ايجاد انگيزه جهت نقش آفريني خود جوش در برگزاري مراسم دهه ي فجر عنوان کرد و افزود: متوليان و اجرا کنندگان اصلي اين برنامه ها نو نهالان، کودکان و نوجوانان مي باشند که در اين عرصه توانمندي ها و مهارتهاي خود را در قالبهاي مختلف به نمايش مي گذارند.

مدير کل کانون اجراي برنامه هاي کارناوال شادي، غباروبي گلزار شهدا، ايستگاه نقاشي در روز ۲۲ بهمن ماه، جشن روز ۱۲ بهمن ماه، اجراي زنگ انقلاب در مهادي کودک و مدارس، اکران رايگان فيلم در سينماي کودک شهرکرد، بازديد رايگان از آسمان نماي ديجيتالي کانون، برپايي جشنها، همايشها، کارگاهها، نشستهاي مختلف و... را از جمله اقدامات اين کميته در اين ايم عنوان کرد و افزود: هر کدام از دستگاههاي ذي ربط کميته نيز به تناسب رسالتها و اهداف سازمياني خود نيز به اجراي برنامه خوهند پرداخت.

گفتني است کميته کودک و نوجوان استان با مسووليت کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان متشکل از اداره کل آموزش و پرورش، سازمان صدا و سيما، اداره کل کميته امداد امام خميني (ره)، اداره کل بهزيستي، انتشارات مدرسه و سازمان دانش آموزي است و قرار است حوزه ي هنري انقلاب اسلامي و دانشگاه علوم پزشکي نيز به عنوان اعضاي افتخاري در اين کميته فعاليت داشته باشند.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۲:۴۸

17 Jan 2020