۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳
کد مطلب : ۳۹۸۰۳

ماموريت هاي سپاه محدود به يک زمان خاص نيست

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختاري گفت: ماموريت هاي سپاه محدود به يک زمان خاص نيست بلکه ماموريت و رسالت سپاه در اين است که در همه زمينه ها کار کند و برنامه داشته باشد.
ماموريت هاي سپاه محدود به يک زمان خاص نيست
به گزارش جهانبین نیوز ؛ سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري پيش از ظهر امروز در همايش تجليل از شبانان و گله داران استان چهارمحال و بختياري اظهار کرد: حفظ بيانات امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامي و دستاوردهاي انقلاب اسلامي جزء وظايف سپاه است .

وي با اشاره به اينکه ماموريت ديگر سپاه در بعد محروميت زدايي است تصريح کرد: در دوران انقلاب و بعد از دفاع مقدس سپاه و بسيج اقدام براي رفع گوشه اي از مشکلات شما عشاير کرد.

سردار اکبري ادامه داد: قرارگاه خاتم به کمک و ياري دولت ها شتافتند و امروزنيز در هر موضوعي که پيش مي آيد اولين گروهي که ورود پيدا مي کنند سپاه و بسيج است.

وي يکي از شايسته ترين اقدامات گروه هاي جهادي را حضور به موقع در سرپل ذهاب دانست و گفت: گروه هاي جهادي زودتر از بسيج و سپاه در سرپل ذهاب رفتند و اقدامات شايسته اي را انجام دادند.

سردار اکبري با اشاره به اينکه سپاه در بعد دشمن شناسي و بصيرت پيش قدم هستند بيان داشت: هر جايي که پاي حفظ انقلاب باشد سپاه و بسيج حضور پيدا مي کند.

وي کار سپاه و بسيج را مکمل همه دولت ها دانست و گفت: هميشه و در همه عرصه ها سپاه و بسيج در کنار دولت بوده و همچنين مکمل آن بوده و هست.

سردار اکبري با اشاره به اينکه اين استان در بعضي از موضوعات جزء استان هاي برتر به شمار مي رود عنوان کرد: امروز خدمتي که اين عزيزان چه در بعد عشايري و چه در بعد دامداري و شبانان انجام داده اند جاي تجليل و تقدير دارد که اين امر خيلي به جا بوده چرا که قشر عشاير کمتر ديده مي شود.

وي با بيان اينکه درصد زيادي از توليدات لبني و دامي توسط عشاير ما به دست مي آيند اظهار کرد: متاسفانه با توجه به وضعيت متعدد که در قشر عشاير پيش مي آيد در سال هاي متمادي با کاهش عشاير مواجه بوده ايم.

سردار اکبري در پايان از همه مسئولين خواست که همه ما بايد به کمک و ياري مردم بشتابيم و به آن ها تاجايي که امکان دارد خدمت کنيم.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۶:۳۲

28 Dec 2019