۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۲۷۳۸۳

همايش ياوران انقلاب در شهرستان فارسان برگزار شد

به مناسبت سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي، همايش بزرگ ياوران انقلاب با حضور بيش از 900 نفر از دانش‌آموزان عضو تشکيلات فرزانگان سازمان دانش‌آموزي در محل سالن ورزشي 22 بهمن فارسان برگزار شد.
همايش ياوران انقلاب در شهرستان فارسان برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اين مراسم باشکوه با حضور جمعي از مسئولين استاني و شهرستاني از جمله  فرماندار شهرستان، امام جمعه فارسان، معاون آموزش متوسطه اداره کل، رياست سازمان دانش‌آموزي استان، مدير و معاونين و جمعي از کارشناسان مديريت آموزش و پرورش شهرستان فارسان برگزار شد.

در اين همايش، علي نظري مدير سازمان دانش‌‌آموزي استان، ضمن تبريک ايام دهه فجر، ياد و خاطره امام (ره) و شهداي عزيز انقلاب را گرامي داشت و انقلاب اسلامي را يک رويداد بزرگ تاريخي دانست که با رهبري بي‌نظير حضرت امام خميني (ره) و همراهي آحاد ملت ايران به پيروزي رسيد.

نظري با بيان اينکه سازمان دانش‌آموزي برگرفته از انقلاب اسلامي است اظهار کرد: اين سازمان مسير و اهداف انقلاب اسلامي را مي‌پيمايد.

معاون آموزش متوسطه اداره  کل استان نيز روحيه خودبــــــاوري را از دستاوردها و ارمغان‌هاي ارزشمند انقلاب دانست و گفت: پيشرفت‌هاي کشور ما در عرصه‌هاي مختلف علمي و فناوري مرهون روحيه خودباوري جوانان دانشمند ماست.

عوضعلي حبيبي خطاب به دانش‌آموزان گفت: نقش دانش‌آموزان در پيروزي انقلاب اسلامي و دوران دفاع مقدس نقش موثري بــوده و امروز نيز بايد بر مبناي همين روحيه خودباوري و با اتکاي به ظرفيت‌ها، استعدادها و توانمندي‌هاي خود راه پيشرفت و تعالي کشور را قدرتمندانه طي کنيم.

وي در پايان با اشاره به برخي پيشرفت‌هاي کشور در عرصه‌هاي علمي، از دانش‌آموزان خواست با جديت و تلاش و پشتکار به ادامه تحصيل و بروز و ظهور استعدادهاي خود بپردازند و خود را براي حضور در صحنه‌هاي علمي و پيشرفت کشور آماده کنند.

گفتني است، در اين مراسم دانش‌آموزان با اجراي برنامه‌هاي گارد پرچم، حاملان قرآن، سرود فرزانگان، سرود دهه فجر، دکلمه و فريادهاي شادي ويژه فرزانگان  سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را گرامي داشتند.

انتهای پیام1026ج /590پ

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۳۳:۱۹

1 Jan 2020