۰
plusresetminus
خطيب نماز جمعه لردگان گفت: انتخابات در لردگان رو به انحرافي است؛ اميد است با برخورد قاطع از سوى قوه قضائيه با متخلفين انتخاباتى صورت گيرد.
بسياري از مشکلاتي که در جامعه ما وجود دارد از بي تعهدي بعضي از مسئولين است که مسئوليت را قبول مي کنند ولي مسئوليت پذير نيستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام انصاري امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: در نظام جمهوري اسلامي ما اولويتها، ارزشها و افتخارات بين المللي در سايه ولايت فقيه ايجاد مي شود.
 
وي افزود: در جهان، دو حاکميت وجود دارد، يکي حاکم طاغوت و دوم حاکم اسلام يا همان ولايت فقيه، حاکمان طاغوت تنها به فکر قدرت و ثروت خود هستند و در دنيا آدم کشي و ستم راه مي اندازند به طور مثال: کشورهاي آمريکا، عربستان و کشورهاي قدرتمند ديگر حاکميت طاغوت حاکم است و این در حالیست که حاکم اسلامي مردم را به برادري، خوبي و دوري از هر گونه تنش و درگيري دعوت مي کنند.
 
ناكامى فتنه‌ها در مقابل ملت بيدار
امام جمعه لردگان در خطبه دوم نماز جمعه اين هفته با اشاره به ناکامي فتنه گران در فتنه هاي سال هاي 78 و 88 اشاره داشت و گفت: در نظام جمهورى اسلامى، حضور عظيم مردم، اقتدار الهى را نشان مى‌دهد و  دشمن را مأيوس مى‌كند، اما اين نكته به‌معناى آن نيست كه تحركات دشمن و خباثتهاى او تمام شده است و آنچه موجب مى‌شود كه دشمن نتواند ادامه دهد، هوشيارى مردم است.
 
خطيب نماز جمعه لردگان در ادامه گفت: بسياري از مشکلاتي که در جامعه ما وجود دارد از بي تعهدي بعضي از مسئولين است که مسئوليت را قبول مي کنند ولي مسئوليت پذير نيستند.


وي تاکيد داشت، مردم بايد در انتخاب فرد اصلح در انتخابات شوراهاي شهر، مجلس و رياست جمهوري درست انتخاب کنند و مسئوليت را بايد به اهلش داد، متاسفانه روند مسئوليت در کشور ما به سمت بي مسئوليتهاست و با زد و بند هاي سياسي مسئوليتها را مي گيرند و مسئوليت پذير نيستند.
 
 وي در بخش ديگر سخنان خود به سالروز تاسيس شوراي نگهبان اشاره کرد و گفت: اگر شوراي نگهبان نباشد قوانيني که مجلس تصويب مي کند قانوني و شرعي نيست با دخالت شوراي نگهبان و مطابقت با قوانين شرعي و اسلامي و قانون اساسي کارها صورت مي گيرد.
 
وي افزود: انتخابات در لردگان رو به انحرافي است؛ اميد است با برخورد قاطع از سوى قوه قضائيه با متخلفين انتخاباتى صورت گيرد که ان‌شاءالله در انتخابات‌هاى آينده شاهد بروز اين تخلفات نيز نباشيم و در رقابتى سالم و منصفانه، كانديداى مورد اعتماد مردم انتخاب و همه براى پيشرفت نظام مقدس جمهورى اسلامى و اعتلاى ارزش‌هاى والاى انسانى و اسلامى تحت ولايت و رهبرى مقام معظم رهبرى همكارى و هميارى نمايند.
 
وي به سالروز بهزيستي و تامين اجتماعي اشاراتي داشت و گفت: دولت بايدي جلوي اختلاس هاي ميلياري را بگيرد تا با وجود همين پول ها جامعه اي عاري از فقير و مستضعف داشته باشيم.
 
ايشان پيروزي ارتش عراق به کمک جيش الشعبي همان بسيج مردمي عراق در شهر موصل را تبريک گفت و از زحمات سردار سليماني درسپاه قدس قدرداني کرد .
 
  امر به معروف و نهي از منکر، مطالبه جدي امام و مقام معظم رهبري؛
حجت السلام انصاري امام جمعه لردگان در پايان به ضرورت احياء و فرهنگ‌سازى امر به معروف و نهى از منكر اشاره کرد و گفت: در حالى كه امر به معروف و نهى از منكر از دستورات بسيار مهم دينى ماست و مبناى انقلاب اسلامى ايران نيز بر اساس احياء اين دستور و تأسّى به حضرت اباعبدالله الحسين(ع) و دستور اخير رهبر معظم انقلاب اسلامى بوده است، متاسفانه سفارشات دينى در اين باره در نظام جمهورى اسلامى چنان‌كه بايد مورد توجه قرار نگرفته است.
 
انتهاي پيام/630 ل
 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۱:۵۴

27 Jan 2020