۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۳۰۴۳۳
مسئول بسيج سازندگي ناحيه بروجن:

گروه جهادي شهيد زين الدين نقنه عازم روستاهاي گندمان شد

مسئول بسيج سازندگي ناحيه بروجن گفت: گروه جهادي شهيد زين‌الدين حوزه امام محمد باقر (ع) شهر نقنه به مدت هفت روز در روستاهاي سوليجان، چشمه علي و له‌دراز بخش گندمان به فعاليت مي‌پردازند.
گروه جهادي شهيد زين الدين نقنه عازم روستاهاي گندمان شد
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ لهراسب همايوني مسئول بسيج سازندگي ناحيه بروجن در گفت‌وگو با خبرنگار کلار، از اعزام گروه جهادي شهيد زين‌الدين نقنه به روستاهاي بخش گندمان خبر داد.

 همايوني گفت: گروه جهادي شهيد زين‌الدين حوزه امام محمد باقر (ع) شهر نقنه به مدت هفت روز در روستاهاي سوليجان، چشمه علي و له‌دراز بخش گندمان به فعاليت مي‌پردازند.

وي با اشاره به اين که ۵۰ بسيجي در گروه جهادي شهيد زين‌الدين نقنه حضور دارند، افزود: فعاليت در عرصه‌هاي عمراني و فرهنگي، کمک به تعمير و مرمت منازل محرومين، ويزيت رايگان و... ازجمله برنامه‌ها و فعاليت‌هاي پيش‌بيني شده جهادگران در روستاهاي بخش گندمان است.

همايوني با بيان اين که اردوهاي جهادي علاوه‌بر محروميت‌زدايي، خودسازي جوانان را به‌دنبال دارد، گفت: مي‌توان از اين فرصت براي محروميت‌زدايي و خودسازي جوانان امروز جامعه در مقابل تمامي هجمه‌هاي دشمنان استفاده کرد.

مسئول بسيج سازندگي ناحيه بروجن ضمن بيان اينکه با روحيه بسيجي و کار جهادي مي‌توان با کمترين امکانات بيشترين خدمت را به مردم ارائه داد، گفت: محروميت‌زدايي، ايجاد روحيه کار و تلاش جهادي در بين جوانان از اهداف اصلي اردوهاي جهادي است.

همايوني بهترين راه مبارزه با جنگ نرم دشمن را خدمت‌رساني به مردم و محرومين دانست و گفت: جوانان با خدمت به مردم و کسب تجربه در ساخت آينده خود، کشور و جامعه سهيم خواهند شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۸:۰۰

25 Jan 2020