۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴
کد مطلب : ۳۱۴۲۳
فرمانده سپاه ناحيه لردگان:

اقتدار و رزم گردان‌هاي بيت المقدس در شهرستان لردگان نمايش داده مي شود

فرمانده سپاه ناحيه لردگان گفت: در راستاي آمادگي رزمي و توانايي بسيجيان اين شهرستان در روزهاي پنج شنبه و جمعه اين هفته رزمايش بزرگ الي بيت المقدس در منطقه برجويي شهرستان لردگان برگزار مي‌شود.
اقتدار و رزم گردان‌هاي بيت المقدس در شهرستان لردگان نمايش داده مي شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ سيد مسعود موسوي در گفت و گو با خبرنگار سلام لردگان، اظهار داشت: در راستاي آمادگي رزمي و توانايي بسيجيان اين شهرستان در روزهاي پنج شنبه و جمعه اين هفته رزمايش بزرگ الي بيت المقدس در منطقه برجويي شهرستان لردگان برگزار مي‌شود.

وي گفت: گردان هاي رزمي اين شهرستان در قالب  تاکتيک عمليات دفاع از کوي و برزن، کمين و ضدکمين، پدافند دورادور، دفاع از مراکز حساس و مهم و مقابله با ناآرامي‌ها و عمليات و بازپس گيري و امداد و نجات برنامه ريزي و اجرا مي‌شود.

موسوي با اشاره به مهمترين اهداف برگزاري اين رزمايش گفت: نمايش اقتدار و رزم گردان‌هاي بيت المقدس، آماده سازي يا آماده کردن گردان‌ها براي روزهاي سخت و هنگام خطرات احتمالي و يا تهديدات متصوره، تمرين فراخواني يگان‌ها، حفظ و انسجام سازماني و انجام فعاليت‌هاي گروهي، ارتقاء آموزش‌ها، ايجاد همدلي و وحدت بين بسيجيان و ايجاد روحيه نشاط بين بسيجيان از جمله اهداف اين رزمايش است.

فرمانده سپاه لردگان ادامه داد: آمادگي نيروها با عمليات  و تاکتيک‌هاي پيش بيني شده مثل آرام سازي و کنترل شهر، دفاع از مراکز مهم و حساس، اغتشاش، کمين و ضدکمين، پدافندغيرعامل و غيره از ديگر اهداف برگزاري اين رزمايش است.

سرهنگ موسوي امنيت پايدار در کشور را يکي از دغدغه هاي اصلي و تاکيدات مقام معظم رهبري در ديدار فرماندهان سپاه عنوان کرده و ابراز داشت: در قالب برگزاري رزمايش گردان هاي بيت المقدس و با حفظ انسجام مي‌توانيم در مقابل تهديدات نوين دشمن آمادگي خودمان را حفظ کنيم.

فرمانده سپاه لردگان با تقدير از همکاري ادارات و ارگان‌هاي شهرستان لردگان در اجراي رزمايش، خاطرنشان کرد: مسئولان و بسيجيان شهرستان لردگان براي اجراي رزمايش بزرگ الي‌ بيت‌المقدس از آمادگي کامل برخوردار هستند و برنامه‌ريزي‌هاي لازم انجام شده تا بر کيفيت و معنويت رزمايش افزوده شود.

انتهاي پيام/ 1026ج630 ل
 
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۹:۵۸

28 Dec 2019