۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷
کد مطلب : ۳۷۴۶۳
فرزند شهيد مدافع حرم حاج منصور عباسي:

دعا کنيد زنجيره ايثار و شهادت از خودم و خانواده ام بريده نشود/پدرم همانند حبيب بن مظاهر در روزهاي آخر عمرش در راه امام حسين(ع) شهيد شد

فرزند شهيد مدافع حرم حاج منصور عباسي هفشجاني گفت: عمويم در راه دفاع از اسلام در جنگ هشت سال دفاع مقدس شهيد شد و امروز پدرم در راه اهل بيت (ع) دعا کنيد اين زنجيره ايثار و شهادت از خانه و خانواده ما بريده نشود.
دعا کنيد زنجيره ايثار و شهادت از خودم و خانواده ام بريده نشود/پدرم همانند حبيب بن مظاهر در روزهاي آخر عمرش در راه امام حسين(ع) شهيد شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر ؛ فرزند شهيد مدافع حرم حاج منصور عباسي هفشجاني ضمن قدر داني از مردم شهر هفشجان در مراسم استقبال و تشييع جنازه پدر شهيدش حاج منصور عباسي هفشجاني اظهار کرد: امروز فضا آکنده از بوي شهادت است و همه مردم شهر هفشجان در اين حماسه حضور بهم رسانده اند.

سجاد عباسي فرزند شهيد مدافع حرم حاج منصور عباسي در مراسم تشييع پيکر شهيد منصور عباسي هفشجاني اظهار کرد: پيکر مطهر پدر شهيدم هم زمان با ميلاد خجسته پيامبر اکرم (ص) بوده و اين را به فال نيک ميگيريم.

وي تصريح کرد: از خداوند مي خواهم خودم و خانواده ام را نيز در مسير شهادت پدر و عمويم قرار دهند.

عباسي بيان داشت: پدر من همانند حبيب ابن مظاهر در راه مدافع حرم و امام حسين (ع) شهيد شد که بتواند عزت و افتخار ملت باشد و به شما مردم قدر شناس آسيبي نرسد.

وي يادآور شد: اين افتخار ما و شما است که توانستيم شهيدي را تقديم انقلاب ، نظام و ابا عبدالله حسين(ع) بکنيم.

عباسي با بيان اينکه پدرم در روزهاي پاياني عمر خود از خدا تنها شهادت را طلب مي کرد اظهار داشت: اين شهيد بزرگوار به جهان اسلام ثابت کرد که تا اخرين لحظه هاي عمر نيز ما جان خود را در حفظ ارزشهاي اسلامي خواهيم داد.

پسر شهيد منصور عباسي هفشجاني بيان داشت: قطعا" اثرات و برکات خون حبيب ابن مظاهر ها بيمه اسلام ناب محمدي خواهد شد.

وي با اذعان بر اينکه ارادت اين شهيد به مردم غير قابل انکار است عنوان کرد: بنا به وصيت شهيد منصور عباسي هفشجاني پيکر مطهر در شهرکرد به خاک سپرده خواهد شد.

عباسي يادآورشد: اين فرزند هفشجان همانند برادر شهيدش که در دوران هشت سال دفاع مقدس بود تا پاياني ترين روزهاي عمرش به پاي تمام ارزشهاي اسلامي ايستاد.

وي با بيان اينکه بنده عمويم را در جنگ هشت سال دفاع مقدس و پدرم را در راه دفاع از حريم اهل بيت (ع) تقديم اين نظام و اسلام کردم عنوان کرد: دعا کنيد اين زنجيره ايثار و شهادت از خانه و خانواده ما بريده نشود.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۰:۲۴

25 Jan 2020