۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
کد مطلب : ۳۸۰۸۴
نامه دانشجويان دانشگاه شهرکرد به رئيس جمهور-دکتر روحاني

آقاي رئيس جمهور! به جاي نشر افکار انحرافي و التقاطي؛ به حل مشکلات معيشتي مردم بپردازيد

آقاي رئيس جمهور بهتر نيست به جاي نشر افکار انحرافي و التقاطي؛ به حل مشکلات معيشتي مردم بپردازيد تا در مسئوليت عاريه اي که در رأس آن هستيد اندکي از خواسته هاي به حق مردم و وعده هاي خود را به سرانجام رسانده باشد!
آقاي رئيس جمهور! به جاي نشر افکار انحرافي و التقاطي؛ به حل مشکلات معيشتي مردم بپردازيد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد؛ دانشجويان دانشگاه شهرکرد در نامه‌اي نسبت به اظهارارت اخير رئيس جمهور در صدور مجوز براي نقد معصومين واکنش نشان دادند و نسبت به اين موضوع انتقاد کردند.

متن اين نامه به شرح زير است:

« بسم رب الشهدا و الصديقين »

سياست ما بايد ديني باشد نه اينکه دينداري مان را در جهت سياسي کاري در جهت اهداف پست و حقير سياست، حرکت بدهيم.

«مقام معظم رهبري مدظله العالي»

سلام بر شهداي مدافع اسلام،از صدر تا کنون

رئيس جمهور محترم ؛ حجت الاسلام روحاني!

شنيده ايم در ديدار اخير با وزير و معاونان وزارت امور اقتصاديتان آن چنان روح انتقادتان همانند روح برجام عروج کرده است که گفته ايد حتي امام دوازدهم را مي توان نقد کرد!! آيا دروس حوزه را درست خوانده ايد که براي چندمين بار تاريخ اسلام و ائمه را تحريف کرده و به طريق خود نشر مي دهيد!؟ در زمان رئيس جمهوري مورد تقليدتان نيز شاهد چنين افاضاتي از جانب او و هم حزبي هايش بوده ايم که سبب ايجاد فتنه و آشوب و کمک به دشمنان شده بود. تکليف خائنان و فتنه گراني چون آن ها که مشخص است و قصد پليدشان براي نظام اسلامي،انقلاب و رهبري برهمگي عيان گشته است؛حال جاي سوال است چرا ادامه کلام و فهم غلط آن ها از دين و شرع را از زبان و بيان شما مي شنويم!؟!؟

اگر به فرهنگ لغات مراجعه نماييد؛ خواهيد ديد که انتقاد به معناي جدا کردن خوب از بد و يا خالص کردن،خرده گيري،بيان اشتباه و... است و با حفظ اين تعريف از انتقاد ؛ بايد بدانيد که امام معصوم ، خليفه خداوند در روي زمين است و با لحاظ عصمت و امامت ايشان، دستور اطاعت محض آنان از جانب خداوند صادر شده و کسي اجازه انتقاد و خرده گيري از آنان را ندارد.(اين ساده ترين و روشن ترين برهان بود.)

بهتر نيست به جاي نشر افکار انحرافي و التقاطي؛ به حل مشکلات معيشتي مردم بپردازيد تا در مسئوليت عاريه اي که در رأس آن هستيد اندکي از خواسته هاي به حق مردم و وعده هاي خود را به سرانجام رسانده باشد!

حال که حوادث گوناگون قلب مردم ايران را آزرده کرده است بهتر است با گوش فرا دادن به رهنمودهاي مقام معظم رهبري با بهبود وضع مردم مرهمي به آلام قلبِ وفادرشان به نظام و انقلاب باشيم نه اينکه با لجازي ها و ندانم کاري هايمان آب به آسياب دشمن بريزيم!

سخن بسيار است و دردودل ها فراوان از رويکرد هاي شما در جريانات اخير! سخن از اينکه چرا يک بار نيامديد و از مردم در مورد تمام مسائل اقتصادي که تيم شما و جريان و تفکر شما بر سر اين مردم اورده يک عذر خواهي نکرده ايد! مردم ما بصيرند و همه چيز را دارند مي بينند و مي دانند که حساب دنيا چند چند است؟ چرا همانند همان کشورهاي غربي که مقلد سرسخت فعاليت هايشان هستيد نيامديد يک وزير يا حتي معاون و يا حتي يک کارمند تان را عوض کنيد و به مردم نشان دهيد که شما هم دردشان را مي فهميد! حال اينکه مسئولين دولت شما استعفا نمي دهند جدا!!!

ما با چشماني باز و ذهني بصير حوادث گوناگون داخلي و خارجي را رصد کرده و در کنار آن پيگير وضع معيشت مردم هستيم و اميدواريم با دقت و نظارت بيشتر بر گفته هاي خود؛ حداقل حرمت ائمه (ع) را خدشه دار نکنيد و راه تفکرات، بيانات و عمل خود را از مسير مسئولين منحرف گذشته جدا کنيد و نگذاريد جلسات شبانه و حزب بازي هاي سياسي شما را از اهداف والا و نيات الهي يک رئيس جمهور؛ که در ابتداي راه از آنها سخن گفته بوديد دور نمايد.!

دانشجويان بسيجي دانشگاههاي استان چهارمحال و بختياري
۲۶/۱۰/۱۳۹۶

انتهای پیام1026ج/920م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۵۱:۴۸

27 Dec 2019