:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> مدير اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان معرفي شد | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸
کد مطلب : ۲۵۱۱۴

مدير اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان معرفي شد

آيين توديع و معارفه مدير اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان بر گزار شد.
مدير اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان معرفي شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در اين مراسم تکريم و معارفه ، آقاي حبيبي معاون آموزش متوسطه دوم اداره کل آموزش و پرورش استان از تلاش صادقانه آقايان اسکندري و مير احمدي  تقدير و تشکربه عمل آورد و از فرهنگيان اين شهرستان خواست تا با همکاري همه جانبه  با مدير ،اجازه ندهند به جايگاه ويژه علمي اين شهرستان خللي وارد شود .
 
حبيبي در ادامه از چشم اندازهاي سند تحول و برنامه پنج ساله جاري هم مطالبي مطرح کرد و گفت :  يک برنامه عملياتي در اداره کل آموزش و پرورش استان هم در حال تدوين است و به زودي نهايي و اجرايي مي شود.
 
حبيبي گفت علاوه بر برنامه هاي ملي ، طرحهايي مانند کيفيت بخشي پايه هفتم ، طرح مهندسي کنکور و پيام مشاور و ... از جمله طرحهاي خاص استان مي باشند.
 
سيد حسن مير احمدي سرپرست اين مديريت  در قالب گزارشي از عملکرد خود گفت آنچه در توان داشتم به کار گرفتم تا خلاء  مديريت احساس نشود و در اين ميان تمام همکاران نهايت همراهي و همفکري را با اين جانب  داشتند .
 
در ادامه جلسه آقاي داراب احمدي مدير جديد آموزش و پرورش شهرستان عنوان کرد :خواست همه ما دستيابي آينده سازان و دانش آموزان شهرستان به مدارج عالي علمي است و اين مهم محقق نخواهد شد مگر در سايه وحدت . اين همدلي و وحدت در دو زمينه بايد ايجاد شود: همدلي بين آحاد مردم با آموزش و پرورش و همدلي و وحدت بين عوامل مختلف در درون مجموعه آموزش و پرورش و اين دو براي داشتن آموزش و پرورشي قوي امري بسيار ضروري است.
 
احمدي اظهار کرد : روند فعلي نشان مي دهد که تقويت فرهنگ مشارکت مردمي لازمه آموزش و پرورش است و بايد در خصوص جلب همکاري خيرين شهرستان استان و حتي كشور و ساير دستگاههاي دولتي وموسسات غير دولتي مرتبط ، برنامه ريزي شود .
 
وي همچنين در خصوص نيروهاي حاضر در آموزش و پرورش  بيان داشت که شايسته سالاري و استفاده بجا از تخصصها در بخش اداري و ايجاد انگيزه و حس رقابت سالم ، مقدمات ارتقاء كيفيت آموزش و تحول در آموزش و پرورش را فراهم خواهد نمود.
 
مدير جديد آموزش و پرورش از همه همکاراني که توانمنديهاي ويژه در خود مي بينند درخواست ياري و همکاري کرد و از انها دعوت نمود که در کمک به مديريت و خدمت به تعليم و تربيت دانش آموزان شهرستان توان خود را به کار گيرند.
 
وي در پايان از آقاي سيد حسن ميراحمدي که در پر کار ترين موقعيت ، سمت سرپرستي آموزش و پرورش را به دوش گرفت صميمانه تشکر کرد.


  انتهای پیام1020ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۸:۱۲

26 Dec 2019