۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰
کد مطلب : ۲۲۱۴۴
در بیانیه مجمع بسیج اقشار استان چهارمحال و بختیاری آمده است:

آل سعود در دوران حاکمیت جاهلی خود جز به­ نفع استکبار جهانی و صهیونیسم بین ­الملل عملی نداشته

عربستان، با افکار ضد اسلامی و غیراخلاقی و عقلی با پوشش دروغین از اسلام شکل گرفت، در تمام دوران حاکمیت جاهلی خود جز به­ نفع استکبار جهانی و صهیونیسم بین ­الملل عملی نداشته است
آل سعود در دوران حاکمیت جاهلی خود جز به­ نفع استکبار جهانی و صهیونیسم بین ­الملل عملی نداشته
به گزارش جهانبین نیوز بیانیه مجمع بسیج اقشار استان چهارمحال و بختیاری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه مجمع بسیج اقشار استان چهارمحال و بختیاری

در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، مجمع بسیج اقشار سپاه حضرت قمر بنی­هاشم (علیه السلام) با درک حساسیت شرایط کشور و منطقه و لزوم بصیرت در مورد مسائل مهم و حساس داخلی و خارجی موارد ذیل را از باب تنویر افکار عمومی اعلام می­دارد:

۱. رژیم سعودی که از ابتدا بر پایۀ درک نادرست و انحرافی از اسلام، با حمله و تجاوز و قتل مردم بیگناه عربستان، با افکار ضد اسلامی و غیراخلاقی و عقلی با پوشش دروغین از اسلام شکل گرفت، در تمام دوران حاکمیت جاهلی خود جز به­ نفع استکبار جهانی و صهیونیسم بین ­الملل عملی نداشته است و امروز نیز در همان راستا به بهانۀ صیانت از کعبۀ شریف، مردم بیگناه یمن را به خاک و خون می­کشد. این جنایت علاوه بر جنایاتی است که با طراحی، همراهی وهمکاری این رژیم و رژیم صهیونیستی و آمریکا، در عراق، افغانستان، سوریه، پاکستان و دیگر نقاط صورت می­گیرد. امّا «وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ شَدِيدُ الْعِقَابِ».

ما ضمن محکومیت این رفتارهای ضد انسانی، جامعۀ آزادگان جهان را به دفاع عملی از مظلومین فرا میخوانیم.

۲. بر اساس آیۀ «لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِّلَّذِينَ آمَنُواْ الْيَهُودَ»می­دانیم دشمن اصلی ما صهیونیسم یهودی و مسیحیت صهیونیسم است. بنابراین هرچند از محکومیت ایادی و مزدوران منطقه­ای شیطان بزرگ و رژیم غاصب یعنی سران مرتجع عرب به­ویژه بحرین و سعودی و دیگر سران بلند پرواز منطقه فروگذاری نمی­کنیم، امّا خوب می­دانیم تخم کینه­ ای که در منطقه رشد کرده و میوه ­های خبیث و جاهل آن به ­نام داعش، طالبان و دیگر گروه­های وابسته به وهابیت و صهیونیسم پدید آمده، اثر خباثت و نگرش غلط سران استکبار و صهیونیسم مبنی بر برتری نژاد قوم خاص و اندیشۀ ناروایی است که عقیده دارد «هدف وسیله را توجیه میکند» و از این روی هر جنایتی را مجاز می­ شمارد.

با این وصف ما می­دانیم دشمنی و کارشکنی و تحریم­ های اقتصادی و مانند آن در مورد نظام جمهوری اسلامی ایران نه به­ دلیل ترس از مسائل هسته ­ای ایران، بلکه به­ خاطر ترس از پیشرفت مادی و معنوی ایران و الگو شدن ایران اسلامی است. چرا که دشمن خوب می­داند مردم و نظام اسلامی ایران بر اساس آموزه ­های دینی، خود را بی ­نیاز از سلاح­های غیر متعارف از جمله شیمیایی و هسته­ ای می­دانند. بنابراین آنچه دشمن را آشکارا به­ مصاف ایران انقلابی کشانده است، اندیشۀ مهدویت و سیرۀ حسینی زیستن و مشی شهادت طلبی در راه خداست. ما نیک می­دانیم جهان از آن مستضعفان است و خود راموظف و متعهّد می ­بینیم که تمدّن اسلامی را پایه ­ریزی کنیم تا زمینۀ ظهور شود و این البته با نگرش و آرمان نظام صهیونیستی و استکبار ناسازگار است.

بدین جهت به­ همۀ مسئولین، روشنفکران، اندیشمندان، اهل فکر و قلم و هنر توصیه می­گردد با شناخت دقیق از وضع موجود و مطالعۀ آموزه­ ها و ایدئولوژی الهی نظام اسلامی و نیز آموزه­ ها و ایدئولوژی جریان فراماسونری و صهونیسم جهانی، ضمن اشراف بر واقعیت جریان­ های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، هنری، اخلاقی و تبلیغی جهان، برای ایجاد جامعه ­ای مبتنی بر فرهنگ غنی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، سیاست فعال و نظام تعلیم و فن آوری مبتنی بر آموزه­های دینی، با اتکا به ایمان و توانایی­های سخت افزاری و نرم افزاری داخلی از جمله جوانان هوشمند و انقلابی و فرهنگ قرآنی، برنامه ­ریزی و تلاش کنند.

تأکید می­ نماییم که اقتصاد مقاومتی تنها راه حل مسائل و مشکلات اقتصاد جامعۀ ما است. اقتصادی که به فرمودۀ مقام معظم رهبری، در شرايط فشار، تحريم، دشمني­ها و خصومت­های شديد مي­تواند تعيين كنندۀ رشد و شكوفايی كشور باشد. با الزامات اصلاح الگوی مصرف و پرهیز از اسراف، حمایت از تولید ملی، استفاده حداکثری از منابع و امکانات و افزایش بهره وری، فرهنگ کار و تولید، اقتصاد دانش بنیان، اقتصاد بدون نفت، حرکت براساس برنامه، مردمی کردن اقتصاد، مبارزه با مفاسد اقتصادی و مديريت منابع ارزى.

۳. آنچه نیاز جامعۀ امروز ایران است کوبیدن بر طبل گروه ­گرایی، فرقه­ گرایی، رسیدن به کرسی ­های مجلس و وزارت و صدارت و دیگر مسئولیت­ها نیست، بلکه حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی، تحقیقاتی، نظام بهداشت و سلامت، تعلیم و تربیت و سلامت اخلاقی جامعه است. ازاین­رو فرصت و نعمت مسئولیت بایستی در این مسیر به ­کار گرفته شود.

در همین راستا از مسئولین می­خواهیم در حوزۀ سیاست خارجی از انفعال پرهیز نموده و جلوۀ انقلابی نظام را حفظ نمایند.

۴. عقل و نقل به ما م­ی آموزد که راز موفقیت و ادامه و حفظ آن تنها در گروی ولایت مداری و ولایت پذیری صادقانه است. از این حیث به ­خودمان و همگان و به ­ویژه به­ مخاطبان اشارات و ارشادات هدایت­گر مقام معظم رهبری یادآوری می­کنیم که برای مصون ماندن از فتنه ­ها و برون رفت از مشکلات و قرار گرفتن در مسیر توسعه و پیشرفت همه جانبه، باید به­ طور جدی و با ایمان قلبی، پاسدار حرمت و مجری فرامین رهبر معظم انقلاب حضرت آیت­ الله العظمی امام خامنه ­ای باشیم.


مجمع بسیج اقشار استان چهارمحال و بختیاری

اردیبهشت ماه ۱۳۹۴



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۰:۲۹

29 Dec 2019