۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۳۵۱۰۴
امام جمعه سامان:

هدف دشمن از نقض روح و جسم برجام ثبات زدايي از انقلاب اسلامي ايران است

امام جمعه سامان با بيان اينکه هدف دشمن از نقض روح و جسم برجام ثبات زدايي از انقلاب اسلامي ايران است، گفت: دشمن براي مقابله با ايران با اعمال تحريم هاي ناجوانمردانه به دنبال توطئه و نقشه جديد بر عليه ايران است.
هدف دشمن از نقض روح و جسم برجام ثبات زدايي از انقلاب اسلامي ايران است
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور امام جمعه سامان در خطبه هاي این هفته نماز جمعه با بيان اينکه تنها سرمايه اي که ما داريم براي بهره مندي از آخراي ماه رمضان تکيه به فضل خداست، اظهار داشت: سرمايه اصلي ما فضل خداست که با آن مي توان قدم هاي بزرگ برداشت و راه هاي نرفتني را طي کرد اگر کسي به مرحله مشاهده فضل رسيد درهاي اميد به روي او باز مي شود.

حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور با بيان اينکه براي رسيدن به بهشت به عمل خودتان تکيه نکنيد بلکه حُسنِ ظن بالله داشته باشيد، افزود: حلقه اتصال رضايت مندي خدا نسبت به ما يعني بدانيم که خداوند هنوز ما را به طور کلي رها نکرده است.

وي با بيان اينکه در اين روز هاي آخر ماه رمضان بايد زياد استغفار کرد، بيان داشت: پذيرش مسأله و احساس شرمندگي نشان مي دهد که خدا از ما راضي است.

ملک پور با بيان اينکه نکته مهم ديگر اينکه عنصر اصلي ارتباط ما با خدا ولايت اهل بيت است، بيان داشت: تازماني که ما عشق اهل بيت در سر داريم و پايبند اين عشق هستيم مطمئن باشيد که خدا از ما راضي است.

امام جمعه شهر سامان در خطبه دوم اين هفته نماز جمعه با بيان اينکه امير المؤمنين (ع) فرمودند : هر کس تقوا را شعار زندگي خود قرار دهد در تمام کار ها پيروزي و موفقيت با اوست، بيان داشت: در اين روزه هاي پاياني ماه مبارک رمضان باب استغفار و نيايش به روي همه باز است اين فرصت ها را غنيمت بشماريم چرا که شيطان در اين روز ها در غل و زنجير است.

حجت الاسلام و المسلمن محسن ملک پور صميمانه و تواضغانه از حضور پر شکوه مردم ولايت مدار در راهپيمايي روز قدس تقدير و تشکر کرد و بيان داشت: دشمنان بدانند ملت ما در سراسر کشور در اين هواي گرم که در برخي جاها بالاي ۴۰ در جه بوده همه به ميدان آمدند و بر اساس آرمان ها حرکت مي کنند.

ملک پور با بيان اينکه روز قدس از يادگار هاي حضرت امام خميني (ره) است و ايشان با نگاه راهبردي با مشائل جهان اسلام قدس و فلسظين را مطرح کردند، عنوان کرد: امروز در دهه چهارم انقلابيم و شاهديم که نه تنها ملت ما بلکه در کشور هاي مختلف مردم انتظار روز قدس را مي کشند و با همه نا مهرباني هاي که بعضي از سران کشور هاي اسلامي دارند در راهپيمايي روز قدس شرکت مي کنند.

وي با بيان اينکه با همه اين جنايتها اسرائيل رو به تمام شدن و سرنگوني است ، بيان داشت: روزي اسرئيل تا بيروت آمده بود سران کشور هاي اسلامي مانده بودند چه خواهد شد ولي امروز اسرائيل مجبور است از خود در مقابل موشک هاي حزب الله دفاع کند.

ملک پور با بيان اينکه اين سيلي که سپاه به داعش زد به گوش همه اربابانشان به خصوص آمريکاي جنايت کار و اسرائيل رسيده است، اذعان داشت: اين اوج قدرت ملت مظلوم فلسطين و حزب الله لبنان است اسرائيل جرات حمله ندارد چون مي داند يک حمله هزاران موشک را به همراه خواهد داشت.

وي با بيان اينکه پاسخ موشکي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به اقدام کور تروريستي در تهران يک موجي از شور و شادي و اميد در دل اقشار مختلف مردم به وجود آورد، ابراز کرد: کاري که سپاه کرد از هر حيث اقدامي دقيق و انقلابي و حساب شده بود.

امام جمعه سامان گفت: چرا که عمل نظامي در اين سطح قابليت اجزايي پيچيده و داراي ريسک خطرناک ابعاد گوناگون است که البته فرزندان دلير و انقلابي سرزمين جهاد و مقاومت و ايثار و شهادت از پس آن به خوبير آمدند و اين اقدام را خيلي کوچک و محدود عنوان کردند.

ملک پور بيان داشت: اين اقدام موفق که در ۳۰ سال پس از جنگ دفاع مقدس بي نظير و بي سابقه بود نه فقط اتاق فرمان نيرو هاي تروريستي داعشي را منهدم کرد،بلکه در واقع قلب حاميان قداره کش و زور گويشان يعني اسرئيل و آمريکا و عربستان سعودي را هم هدف قرار داد و در واقع سيلي سنگيني به داعش بود که صداي آن را به خوبي و روشني اربابانش شنيدند.

وي با بيان اينکه آنچه بر عظمت کار فرزندان سپاهي ايران افزود و دشمن را در حيرت و گيجي قرار داد اين بود که همزمان با نمايش اقتدار موشکي و نظامي اشراف اطلاعاتي توسط پهباد هاي ايراني را هم به نمايش گذاشت، تاکيد کرد: آنچه نبايد هرگز از آن غفلت شود اين است که در شرايط حساس جهان اسلام و پيشروي ميداني مقاومت در عراق و سوريه است و داعش هم که نفس هاي آخري را دارد مي کشد.
امام جمعه سامان اشاره بر اينکه دشمن براي مقابله با ايران و به اصطلاح مهار آن دارد همزمان با اعمال تحريم هاي ناجوانمردانه دنبال توطئه جديد و نقشه جديد است، گفت: اين امر دقت و توجه همه اقشار مردم و مسئولين را مي طلبد.

حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور با بيان اينکه دشمن دنبال بزرگ نمايي موضوعاتي کوچک و حاشيه اي در داخل با هدف غفلت از مسائل اصلي و اساسي کشور و انقلاب است، بيان داشت: دشمن به دنبال ترساندن مردم به وسيله ايجاد توهمات و شبهات افکار عمومي است که از مسائل اصلي و اساسي منحرف شوند، لذا همواره بايد هوشمندانه تر از هر زمان مراقب اوضاع بود.

ملک پور افزود: نقض روح و جسم برجام هم کليد خورده که هدف دشمن ثبات زُدايي از جامعه انقلابي اسلامي ايران است.

وي با بيان اينکه اين فتنه جنگ و آتش در منطقه و اين در گيري قومي مذهبي و توطئه القاء اسلام هراسي و شيعه هراسي و ايران هراسي تنها به نفع رژيم غاصب و نامشروع اسرائيل است عنوان کرد: انتظاري جز دشمني با ملتهاي مسلمان و خارج نمودن رژيم صهيونيستي و مساله فلسطين و قدس شريف از مساله اولي بودن و اولويت جهان اسلام نمي رود.

ملک پور با بيان اينکه اظهار و نظر هاي نسنجيده و حتي ساختار شکنانه و دشمن شاد کن برخي چهره ها مسولان سياسي و اجرايي کشور که باعث سوء استفاده دشمنان مي شود رنج آور و غير قابل قبول است، بيان داشت: همين موارد باعث مي شود که افرادي مثل وزير امور خارجه آمريکا و يا رسانه هاي وابسته به استکبار با اميد به برخي تحرکات داخلي اراجيفي را مطرح مي کنند و خواب و خيال و توهم بر اندازي نظام اسلامي و به پالش کشيدن انقلاب را در سر داشته باشند.

وي اذعان داشت: انتظار مي رود دولتمردان و نيز ارباب رسانه و سياست بيشتر مراقب صحبت ها و مواضع گفتاري و نوشتاري خود باشندو به جاي منحرف کردن مردم از موضوع اصلي به صورتي شفاف نسبت به مساله تحريم هاي جديد آمريکا که قطعاً نقض برجام است اعلان موضع و بر غير قابل اعتماد بودن آمريکا و بد عهدي نظام سلطه تاکيد کنند.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۱:۲۵

30 Dec 2019