۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۳۰۵۱۴
نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس مطرح کرد

پيگيري مشکلات روستاها در اولويت برنامه‌هاست

نماينده مردم شهرستان‌هاي اردل،فارسان،کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي در بازيد از برخي روستاهاي شهرستان فارسان گفت: پيگيري مشکلات روستاها در اولويت برنامه‌هاست که بتوانيم با کمک دولت مشکلات را در اين حوزه مرتفع کنيم.
پيگيري مشکلات روستاها در اولويت برنامه‌هاست
به گزارش جهانبین نیوز؛ دکتر علي کاظمي باباحيدري در حاشيه بازديد از روستاهاي شهرستان فارسان در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار اظهار کرد: بازديد از روستاها جهت رفع مشکلات و بررسي آنها يکي از برنامه‌ها است که در اين برنامه بازديد رئيس بنياد مسکن استان و ديگر مسئولين شهرستان ايشان را همراهي مي‌کردند.

کاظمي در ادامه افزود: در سفر به روستاي کران و عيسي‌آباد به  بررسي مشکلاتي از جمله آب و فاضلاب، مسکن جوانان و راه‌ها پرداختيم و اميدواريم هرچه زودتر مشکلات را مرتفع کنيم.

نماينده مردم در مجلس خاطرنشان کرد: سه‌راهي عيسي‌آباد يکي از پرخطرترين جاده‌هاي اين منطقه به شمار مي‌رود که در اين سفر مقرر گرديد که تمهيدات لازم جهت رفع اين مشکل انجام داده شود تا هرچه سريع‌تر امنيت نيز به اين جاده برگردد.

مديرکل بنياد مسکن و شهرسازي استان در اين سفر گفت: در بازديد از روستاها بحث عمران معابر روستايي را مورد بررسي قرار داديم  که در بحث عمران معابر دولت نيز برنامه‌هايي را در دست اقدام و اجرا دارد که ازجمله آنها قرار دادن قير رايگان در اختيار دهياري‌ها جهت آسفالت معابر مي‌باشد.

مهندس رئيسي در سفر به فارسان و روستاي عيسي‌آباد از اختصاص 212 ميليون تومان در جهت زيرسازي و آسفالت اين روستا خبر داد.

انتهای1026ج / 590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۴۲:۲۵

16 Jan 2020