۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
کد مطلب : ۳۴۵۷۴
امام جمعه شلمزار:

حضور در انتخابات و انتخاب اصلح نوعي جهاد است

امام جمعه شلمزار در خطبه هاي نماز جمعه در خصوص اهميت حضور در انتخابات و همچنين انتخاب اصلح توضيحاتي را بيان نمود.
حضور در انتخابات و انتخاب اصلح نوعي جهاد است
به گزارش جهانبین به نقل از کيار بيدار، حجت الاسلام سلطانزاده در خطبه هاي نماز جمعه شلمزار گفت: يکي از مهمترين توصيه هايي که در دين مبين اسلام به مردم شده است انتخاب دوست و همراه خوب است.


وي با مهم دانستن انتخاب دوست و رهبر به آيات قرآن اشاره کرد و گفت: خداوند در قرآن مي فرمايد حتي در صورتي که پدر، مادر و نزديکترين خويشاوندان در راه خدا حرکت نکردند با آنان دوستي نکنيد و از آنان پيروي نکنيد.
امام جمعه شلمزار در بخشي ديگر از سخنان خود با تبيين مساله جهاد گفت: گاهي لازم است در برابر دشمن با سلاح و ساز و برگ نظامي و ادوات جنگي مبارزه نمود ولي جهاد فقط جنگ نيست، فقط درگيري نيست و جهاد ابعاد و وجه هاي مختلف دارد.


حجت الاسلام سلطانزاده گفت: يکي از جنبه هاي جهاد همين انتخاب آکاهانه و از روي بصيرت است که اگر بق ملاک ها و معيار هاي انقلابي، اسلامي و ايراني انجام شود و منتج به انتخاب اصلح شود خود نوعي جهاد موثر است.


خطبه دوم:
امام جمعه شلمزار در آغاز خطبه دوم نماز جمعه گفت: ۲۹ارديبهشت ۹۶ روز جشن است.
وي افزود: امروز جشن است چرا که بار ديگر مردم ايران اسلامي در اقصي النقاط کشور با حضور در پاي صندوق هاي راي ثابت کردند که پشتيبان نظام و انقلاب هستند و از سويي حضور پر رنگ آنان باعث شد دشمنان متوجه شوند که جايي در بين مردم ايران ندارند.


حجت الاسلام سلطانزاده به سخنان رهبر معظم انقلاب هنگام انداختن راي خود به صندوق و همچنين سخنان ايشان در ديدار با اقشار مردم اشاره کرد و گفت: تاکيد مقام رهبري جهت حضور حداکثري مردم پاي صندوق ها براي قدرت بخشيدن به نظام و مصون ماندن کشور و مردم از شر افرادي چون ترامپ است.


امام جمعه شلمزار با تکرر سخن مقام معظم رهبري که فرمودند: الحمدالله در امنيت کامل انتخابات بزرگ رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا در کشور در حال برگزاري است در حاليکه کشورهاي همسايه ما درگير و دار جنگ داخلي هستند گفت: به پاس امنيت و کشور مقتدرمان وظيفه تک تک مان است که با راي خود از کيان مقدس جمهوري اسلامي ايران دفاع کنيم.


حجت الاسلام سلطانزاده در پايان با تشکر از همه دست اندر کاران برگزاري انتخابات گفت: دستگاه هاي نظارتي قابل اعتماد هستند اما با دقت بيش از گذشته از راي مردم صيانت کنند تا در روزهاي آتي مردم با فراغ خاطر از نتايج بدست آمده همچون گذشته در سنگر توليد و خدمت فعاليت خود را از سر گيرند.


انتهاي پيام/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۴:۵۱

31 Dec 2019