۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۱۶۷۵۴
وسط گروه جهادی دانشجویی صورت گرفت

اهدای جهزيه و دو دستگاه ويلچر به يک خانواده نیازمند

گروه جهادی شهيد خرازی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان موفق به تهيه جهزيه ودو دستگاه ويلچربرای دختر و دو پسر فلج يک خانواده مستمند در منطقه پشت کوه فلارد شد.
اهدای جهزيه و دو دستگاه ويلچر به يک خانواده نیازمند
به گزارش جهان بین به نقل از  خبرنگار منطقه آزاد، احمد عباسيان ،مسئول حوزه شهيد خرازی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با اعلام اين خبر بيان داشت: پس از اعزام گروه جهادی شهيد خرازی به روستای گنداب در منطقه پشت کوه فلارد لردگان در تابستان سال گذشته، خانواده آقای قربانی، از اهالی روستا، صاحب دو پسرفلج بود که به دلیل وضعیت نامناسب اقتصادی، قادر به تهیه ویلچر برای فرزندان پسر خود نبود. با مساعدت مالی اعضای گروه يک عدد ويلچر همزمان با استقرار گروه، برای يکی از پسران فلج خريداری شد.

وی افزود : در اعزام بعدی اين گروه در نوروز ۹۳ به منطقه پشت کوه فلارد از محل مساعدت برخی از اعضای گروه مجدداً يک دستگاه ویلچر برای پسر دوم خريداری و به خانواده مذکور تحويل داده شد.

عباسيان در ادامه خاطرنشان کرد : بعد از نوروز ۹۳ اين گروه با همکاری حجت الاسلام مراديان –روحانی گروه- از محل جمع آوری کمک های خيرين در مساجد و هيئات مذهبی شهرکرد، يک دستگاه يخچال، يک دستگاه ماشين لباسشويی و مقداری لوازم مورد نياز زندگی برای دختر خانواده که در آستانه ازدواج قرار دارد، تهيه گرديد که در اعزام قریب الوقوع گروه، به این خانواده تحویل خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۲:۵۸

1 Jan 2020