۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۳۱۷۸۴
در شهرستان بن

برگزاری بيش از ۵۰ عنوان برنامه در هفته بسيج

فرمانده سپاه ناحيه بن تقارن اين مناسب ملي با ايام اربعين حسيني براي مجموعه بسيج يک توفيق بزرگ دانست و افزود: در ايام هفته بسیج بيش از ۵۰ برنامه تحت عنوان «بسيج، انقلابي و خدمتگزار» برگزار مب شود و شروع برنامه ها از روز اربعین است.
برگزاری بيش از ۵۰ عنوان برنامه در هفته بسيج
به گزارش جهانبین نیوز ؛سيد اصغر موسوي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن در گفت گو با خبرنگار زنگ خبر گفت : بسيج واژه اي آشنا و از واژگان مقدسي است که هم در مرحله آغازين قيام و هم پس از استقرار نظام مورد تاکيد امام بوده است، ايشان فرمود: بسيج لشکر مخلص خدا و مدرسه عشق است، به حق بسيج و بسيجيانند که کشور را از بحرانها نجات مي‌ دهند.

وي افزود: نيروهاي بسيجي مجموعه‌اي از پاک‌ترين، مخلص‌ترين، آماده به کارترين نيروها هستند که مهم‌ترين شاخصه آن‌ها شهادت‌طلبي‌شان است.

وي تقارن اين مناسب ملي با ايام اربعين حسيني براي مجموعه بسيج يک توفيق بزرگ دانست و افزود: در ايام هفته بسیج بيش از ۵۰ برنامه تحت عنوان «بسيج، انقلابي و خدمتگزار» برگزار مب شود و شروع برنامه ها از روز اربعین است.

فرمانده سپاه ناحيه بن در ادامه بيان کرد: عظمت حضور مؤمنان جهان اسلام در راهپيمايي مراسم اربعين حسيني در قالب لشکر اتحاد مسلمين، زمينه‌ساز سقوط ايادي استکبار و گروه‌هاي تکفيري و نابودي آل يهود و آل سعود است.

موسوي به تشريح نام‌گذاري و عناوين روزهاي هفته بسيج پرداخت و گفت: روز دوشنبه ۲۱ صفر به نام «بسيج، انقلابي گري و ظلم‌ستيزي»، روز سه‌شنبه به نام «بسيج انقلابي گري و پيشرفت»، روز چهارشنبه به نام «بسيج، انقلابي گري و کارآفريني»، روز پنجشنبه به نام «بسيج، انقلابي گري و ايثار»، روز جمعه به نام «بسيج، انقلابي گري و اقتدار جهاني» و درنهايت روز شنبه به‌عنوان آخرين روزبه نام «بسيج، انقلابي گري، مبارزه با فساد و اشرافي گري» نام‌گذاري شده است.

سرهنگ موسوي با اشاره به برنامه هاي هفته بسيج گفت: همزمان با هفته بسيج بيش از ۵۰ برنامه در قالب برنامه هاي فرهنگي، محروميت زدايي، اقتصاد مقاومتي، ديدار از خانواده شهداء، خطبه خواني حضرت زينب (سلام الله عليها)، مشارکت در برگزاري راهپيمايي اربعين حسيني (جاماندگان اربعين )، حضور بسيجيان حلقه تربيتي صالحين در قالب گردان بيت‌المقدس برادران و کوثر خواهران، گردهمايي بزرگ بسيجيان در ميعادگاه نماز جمعه اجرا مي شود.

فرمانده سپاه ناحيه بن برگزاري روز شهرستان بن ، يادواره شهيد درياقلي سوراني ( ناجي آبادان) و يادواره شهداي بخش شيدا را از مهم ترين برنامه هاي هفته بسيج عنوان کرد و بیان داشت: اين يادواره روز يکشنبه ۷ آذر ماه در روستاي يانچشمه برگزار مي شود ضمن اينکه عطرافشاني و گلباران مزار شهدا در گلزارهاي شهرستان از برنامه هاي هفته بسيج در شهرستان خواهد بود که در روز پنجشنبه ۴ آذر انجام خواهد شد.

انتهای پیام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۰:۵۰

30 Dec 2019