۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۲۴۲۱۴
به مناسبت هفته دولت:

۱۷ طرح در شهرستان بن کلنگ زني و افتتاح شد

فرماندار بن گفت: به مناسبت هفته دولت؛ ۱۷ طرح در شهرستان بن کلنگ زني و افتتاح شد.
۱۷ طرح در شهرستان بن کلنگ زني و افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز کمال اکبريان فرماندار شهرستان بن در گفت و گو با زنگ خبر با بيان اينکه هفته دولت، نمادي از وحدت مردم و دولت به عنوان يکي از افتخارات انقلاب اسلامي است؛ گفت: ۱۷ پروژه در هفته دولت افتتاح و کلنگ زني شد که از اين تعداد، ساختمان بنياد شهيد و امور ايثار گران شهرستان بن و اداره راه و شهرسازي اين شهرستان کلنگ زني و ۱۵ طرح ديگر در حوزه هاي مختلف افتتاح شد.

وي تصريح کرد: در حوزه کشاورزي هشت طرح افتتاح گرديد؛ آبياري باراني، قطره اي و ايجاد استخر ذخيره آب کشاورزي از جمله اين طرح ها است.

اکبريان خاطر نشان کرد: افتتاح سد زيرزميني کشاورزي در يانچشمه به عنوان اولين سد زير زميني استان بوده و براي برون رفت شهرستان از خشک سالي راه اندازي شده است.

فرماندار بن گفت: در حوزه راه و شهرسازي نيز دو طرح بهسازي آسفالت محور حيدري و محور پهنا به حيدري افتتاح شده و سه راهي شيخ شبان نيز اصلاح گرديد.

اکبريان از افتتاح سه طرح در حوزه منابع طبيعي خبر داد و گفت: سد زيرزميني يانچشمه، کشت يونجه در قالب اراضي منابع طبيعي در حيدري و بهره برداري از کشت گل محمدي در وردنجان از جمله اين طرح ها است.

وي از اعتبار بيش از ۵۳ميليارد ريال براي هفده طرح خبر داد و گفت: براي افتتاح و کلنگ زني اين طرح ها بيش از ۵۳ ميليارد ريال اعتبارات جذب شده و در مدت يک وسال نيم خدمت در اين شهرستان توانسته ايم قدم هاي خوبي در جهت عمران و آباداني و توسعه شهرستان انجام دهيم.

اکبريان خاطر نشان کرد: برآورد مي شود از اين هفده طرح ۱۴۶نفر مشغول به کار شوند و در جهت رفع مشکلات بيکاري قدمي برداشته شود.

وي از افتتاحيه در حوزه صنعت خبر داد و گفت: در آينده اي نزديک شاهد افتتاحيه پروژه هاي صنعتي در شهرستان خواهيم بود تا دغدغه شهروندان نسبت به مساله اشتغال مرتفع گردد.



انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۱:۰۴

27 Dec 2019