۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۳۰۲۴۴
گزارش هفت چشمه:

حوصله چراغ راهنماي اردل هم به سر رفت

بي نظمي ترافيک هاي شهر اردل حوصله تنها چراغ راهنماي اين شهر را به سر برد.
حوصله چراغ راهنماي اردل هم به سر رفت
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، افزايش روز افزون خودروهاي شخصي در شهر هر روز بيشتر مي شود و ترافيک در برخي از شهرها نيز سنگين و سنگين تر مي گردد.

ترافيکي که اين روزهادر بسياري از شهرها به يک معضل جدي تبديل شده و نيازمند بررسي و برنامه ريزي براي رفع اين مشکل است.

يکي از راه هاي کنترل ترافيک و جلوگيري ازهرج و مرج خودروها در سطح شهر، استفاده از چراغ راهنمايي است که در چهارراه ها نصب مي شوند.

چراغ راهنمايي يکي از موارد مهم و مفيدي است که نظم را در خيابانها براي تردد خودروها و عابرين پياده فراهم مي کند.

حال اگر لحظه اي تصور شود که چراغ راهنمايي خاموش شود و يا هر سه رنگ اين چراغ با هم زمان روشن شوند مشکلاتي از جمله ترافيک سنگين و بي نظمي در خيابانها مشاهده خواهد شد.

البته رعايت قانون يکي ديگر از مزيت هاي چراغ راهنمايي است که رانندگان براساس اين چراغ راهنمايي به وظايف خود عمل کرده و در واقع به حقوق ديگران احترام مي گذارند.

با توجه به افزايش روزافزون وسايل نقليه و تمايل بيشتر مردم در استفاده از وسايل شخصي، ترافيک در شهرهاي کوچکتر نيز به يک معضل تبديل شده است که شهر اردل نيز از اين قاعده مستثنا نبوده و براي کنترل ترافيک در آن بخصوص در ساعات خاصي از روز در مکان‌هاي پرترافيک مانند تنها چهار راه‌ شاهد نصب چراغ‌ راهنمايي بوده‌ايم که روزانه ۲ الي ۳ ساعت خاموش و در اکثر مواقع شبها به خاموشي کامل به سر مي برند که اين مشکل باعث بي نظمي و تصادفاتي زياد در شهر اردل مي شود.

البته در طول روز با وجود پليس در اين چهار راه کمي قوانين رعايت مي شود و رانندگان به ترتيب راه خود را ادامه مي دهند اما در شب و هنگامي که پليس در اين چهار راه نيست، هر راننده اي که زرنگتر است مي تواند زودتر حرکت کند و در واقع بي نظمي به اوج مي رسد.

مي طلبد تا تصادفي در اين چهار راه ايجاد نشده مسئولين مربوطه هر چه سريعتر نسبت به تعمير و يا تعويض و رفع مشکل اين چراغ راهنمايي اقدام نمايند.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۴۵:۰۱

20 Jan 2020