۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۳۳۲۱۴
معاون پارلمانی رئیس جمهور:

مردم سرمایه اصلی این نظام هستند

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر راز و رمز پایداری انقلاب اسلامی گفت: همه انقلاب ها در چند دهه اول خود جز سایه و قالبی تهی چیزی از آنها باقی نمی ماند اما به یمن حضور مردم این انقلاب در حال پیشرفت است.
مردم سرمایه اصلی این نظام هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور ضمن تقدیر از حضور مردم استان در بزرگداشت 39 سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: حضور امروز مردم شهرکرد احساس مسئولیت نسبت به نظام و انقلاب و پیگیری منویات رهبر انقلاب و آرمان های امام راحل (ره)، آن هم در آستانه شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه الزهرا سلام الله علیها اولین شهید دفاع از ولایت و امامت بود.

امیری با اشاره به نقش امام در بیداری ملت ها گفت: آزادی خواهان دنیا با نفس گرم امام با انقلاب و رهبری های حکیمانه امام از خواب غفلت بیدار شدند و به هدف خلقت خود که تعالی و کمال انسان بود پی بردند.

وی ادامه داد: امام راحل با رهبری تاثیرگذار خود همه ی ملت های آزادی خواه بدون قید رنگ و پوست و ملیت را به تفکر واداشت که بموجب آن انقلاب اسلامی همه جهان را تکان داد و معادلات سیاسی دنیا را بهم ریخت.

امیری با اشاره به نقش مردم در پایداری نظام و انقلاب بیان داشت: اسلام و نظام هرگاه به حضور مردم برای دفاع از آرمان ها و و اصول خود احتیاج داشت مردم حضور داشتند چه در هشت سال دفاع مقدس که جانانه جنگیدند چه اکنون که قدرت های استکباری ایران را تهدید می کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر راز و رمز پایداری انقلاب اسلامی اضافه کرد: از همه انقلاب ها در چند دهه اول خود جز سایه و قالبی تهی چیزی باقی نمی ماند اما به یمن حضور مردم این انقلاب در حال پیشرفت است.

وی افزود: این نظام نتیجه مطالبه و دعای مردمی است که از خدا دولت کریمه را می خواستند و خدا آنان را اجابت کرد.

امیری ادامه داد: انقلاب در بهمن 57 به استبداد داخلی و استکبار جهانی پایان داد چون مبنای آن الهی و اعتقادی بود و اکنون نیز شعارها همان شعارهای انقلاب 57 است

وی ادامه داد: امروز دنیا دچار افراط و تفریط شده است چه در چهره خشنی که اسلام در حال نشان دادن است و چه شعار حقوق بشری که از غرب بلند است اما نظام جمهوری اسلامی ایران مصداق اعتدال است.

حسینعلی امیری خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی دستاردهای بلند بالایی چه در زمینه اقتصادی، سیاسی، آموزشی پزشکی و درمان، محیط زیست و... داشته است اما کشور اکنون نیاز به مستحکم کردن پایه های وضعیت اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم است که روند دولت در سال های آینده منجر به رونق اقتصادی و بهبود و ضعیت معیشتی مردم می شود.

در پایان این مراسم قطعنامه ای به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب قرائت شد

انتهای پیام1026ج /1028ج 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۳:۴۸

31 Dec 2019