۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۱۳۶۹۴
کلافه شدن مردم لردگان از قطع دوروزه آب،

در اختیار نگذاشتن لوازم مصرفی و اتصالات، علت تاخیر در وصل آب لردگان

پیمانکار حوادث آب اعلام کرد، در اختیار نگذاشتن لوازم مصرفی و اتصالات شبکه های آب از سوی مسئولین استانی علت به تاخیر انداختن و مهار کردن این حادثه گردید.
در اختیار نگذاشتن لوازم مصرفی و اتصالات، علت تاخیر در وصل آب لردگان
به گزارش جهانبین نیوز،قطع آب آشامیدنی شهر لردگان در روز های پنج شنبه و جمعه گذشته شهروندان را کلافه کرده است.این قطعی هم اکنون  در حال تعمیر است.

پیمانکار حوادث آب و فاضلاب شهرستان لردگان در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان گفت: شیر  والف 350  اینچ خط آبرسانی دچار شکستگی شد و منجر به قطع 30 ساعته آب گردید .

وی افزود: با تلاش مدیران و پرسنل آبفا لردگان این حادثه مهار گردید.

 

امام جمعه لردگان ضمن انتقاد از مسئولین خدمات رسان گفت: مسئولین می بایست قبل از وقوع حادثه، چاره اندیشی و تدابیری برای مواقع ضروری بینیشند تا در مواقع بحران بتوانند به راحتی مشکلات را بر سر راه بردارند .

وی گفت: قطع آب شهری که یک مشکل اساسی است و مسوولان ذی ربط باید در این زمینه چاره اندیشی نمایند .

abe 5

 

یکی از شهروندان این شهرمی گوید: انجام امور اولیه زندگی ما به علت قطع طولانی مدت آب با مشکل مواجه شده است و تحمل این وضعیت اسفبار و مشکل آفرین است.



 یک شهروند ساکن لردگان گفت: با توجه به فرسودگی و قدیمی بودن شبکه های آب در این شهرستان، بیشترین ترکیدگی و قطعی انشعاب های آب در لردگان می باشد ولی متاسفانه مسئولین استانی و شهرستانی چاره ای برای رفع این مشکل نکردند.

این شهروند لردگانی ادامه داد: قطع آب آشامیدنی بیشتر خانوارها را با مشکل جدی مواجه و زندگی آنان را مختل کرده است.

براساس این گزارش، شماری از شهروندان این شهر آب مورد نیازشان را با هزاران زحمت از روستاهای اطراف و چاه های کشاورزی تامین می کنند که این امر زمینه نارضایتی شهروندان را فراهم کرده است.

abe 7

پور عبدالله، معاون آب و فاضلاب استان چهار محال و بختیاری در پاسخ به سوال خبرنگار سلام لردگان گفت: به علت فرسودگی و قدیمی بودن شبکه های آب در لردگان می بایست 50 درصد این شبکه ها عوض شوند.

وی ادامه داد: به دلیل نبود اعتبار کافی و کم توجهی مسئولین این شهرستان در این ضمینه باعث بروز این مشکلات است .
ˈ
پورعبداله افزود: انشاالله با تلاش مسئولین شهرستان و تامین اعتبار کافی سعی خواهیم کرد که مشکل تعویض شبکه آب این شهرستان حل شود.

 

مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۰۷:۲۱

3 Feb 2020