۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۳۷۶۳۴
فرمانده انتظامي بروجن خبر داد

كشف ۵۰۰ ميليون ريال كالاي قاچاق در بروجن

فرمانده انتظامي شهرستان بروجن از كشف كالاي قاچاق به ارزش 500 ميليون ريال در محور لردگان-بروجن خبر داد و گفت: نيروي انتظامي در اجراي فرامين و تآكيدات رهبر معظم انقلاب اسلامي و براي حمايت از اقتصاد مقاومتي و توليد داخلي برخورد قاطع و قانوني با قاچاقچيان كالا را به طور مستمر در دستور كار دارد.
كشف ۵۰۰ ميليون ريال كالاي قاچاق در بروجن
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ غلامعلي شكري در گفت‌وگو با کلار، اظهار داشت: در پي كسب خبري مبني بر اينکه قاچاقچيان كالا قصد دارند محموله اي را از محور مواصلاتي لردگان-بروجن به استان هاي مركزي كشور منتقل کنند بررسي موضوع در دستور كار ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان بروجن قرار گرفت.

وي افزود: در اين راستا ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي طي عمليات ايست و بازرسي در اين محور يک دستگاه كاميونت حامل كالاي قاچاق را متوقف كردند.

شكري اضافه کرد: در بازرسي از اين خودرو مقادير قابل توجهي ماشين لباسشوئي، پيچ گوشتي، آچار، دريل، دمنده برقي، پمپ رنگ پاش فاقد هرگونه مجوز و برگ سبز كشف و يک نفر نيز دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان بروجن با اشاره به اينکه کارشناسان ارزش اين محموله را ۵۰۰ ميليون ريال برآورد کردند، گفت: متهم جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

وي گفت: نيروي انتظامي در اجراي فرامين و تآكيدات رهبر معظم انقلاب اسلامي و براي حمايت از اقتصاد مقاومتي و توليد داخلي برخورد قاطع و قانوني با قاچاقچيان كالا را به طور مستمر در دستور كار دارد.

انتهاي پيام1026ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۱۷:۴۱

10 Feb 2020