۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۲۰۸۹۴
دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار استان در گفت و گو با جهانبین نیوز:

از آثار برتر استان در بخش های داستانی و مستند تجلیل شد

اختتامیه نخستین جشنواره مردمی فیلم عمار استان چهارمحال و بختیاری صبح روز پنج شنبه 93/11/23 در سینما بهمن شهرکرد برگزار شد.
از آثار برتر استان در بخش های داستانی و مستند تجلیل شد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، دبیر نخستین جشنواره مردمی فیلم عمار استان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: اختتامیه نخستین جشنواره مردمی فیلم عمار استان چهارمحال و بختیاری صبح روز پنج شنبه 93/11/23 در سینما بهمن شهرکرد برگزار شد.

سید سراج الدین جزایری گفت: در این مراسم که با استقبال پرشور مردم مواجه شده بود، دکتر احمدرضا بسیج به ایراد سخن پرداخت و بر لزوم ورود توده مردم و جوانان ارزشی به عرصه فیلم تاکید کرد.

وی افزود: پس از آن با هدف معرفی استعدادهای جوان استان، نماهنگی به نام نشمین محلی توسط هنرمند جوان استان آقای حیدری اجرا شد که وی این اثر را به ساحت قدسی امام زمان(عج) تقدیم کرد.

جزایری گفت: در بخش بعدی مراسم از آقای احمد رضا الیاسی، شاعر آیینی استان به خاطر سرودن اشعار انقلابی و مذهبی تجلیل شد. همچنین  از یادگار دفاع مقدس، آقای نصرالله بیگی که سالهاست حنجره خود را عمار گونه وقف روشنگری و افشای فتنه گران کرده است تجلیل شد.

وی در خصوص داوران این جشنواره گفت: آقایان کاووسی، فرجی، علیدوستی، علیمردانی و عسگری 5 داور این جشنواره بودند که آثار برتر بخش مسابقه را از بین 16 اثر رسیده در بخش های مستند، داستانی و نماهنگ انتخاب کردند که از آثار آقایان یزدان کیانی، سید مرتضی حسینی، هادی اسپنانی و فرشاد صالحی در بخش های داستانی و مستند تجلیل شد.

جزایری همچنین حضور حامد زمانی خواننده ارزشی و انقلابی کشورمان در این مراسم را پرشورترین بخش این مراسم دانست و گفت: اجرای آثار "محمد(ص)"، "گزینه های روی میز" و "تاز اول راه است" برنامه حامد زمانی در سینما بهمن شهرکرد بود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه این اختتامیه صرفا متعلق به بخش مسابقه جشنواره بوده است تاکید کرد: علاقه مندان در هر زمان و مکانی که برایشان مقدور است می توانند با مراجعه به دفتر دبیرخانه به آدرس شهرکرد، سه راه سینما، طبقه سوم ساختمان پاتوق کتاب فیلمهای جشنواره را تهیه و اکران نمایند.

انتهای پیام/1021ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۵:۳۴

1 Feb 2020