۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۲۷۸۲۴

برگزاري كارگاه آموزشي قلب سالم در شهرستان كوهرنگ

كارگاه آموزشي قلب سالم و مدارس مروج سلامت جهت مديران و معلمان مدارس شهرستان كوهرنگ برگزار گرديد.
برگزاري كارگاه آموزشي قلب سالم در شهرستان كوهرنگ
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، كارگاه آموزشي قلب سالم، مدارس مروج سلامت، اصلاح بوفه مدارس، ويژه مديران و معلمان مدارس شهرستان كوهرنگ، به مدت دو روز در محل اردوگاه فرهنگي تربيتي امام خميني (ره) شهر چلگرد برگزار گرديد.

در اين جلسه ابتدا مهندس غيبي‌پور سرپرست محترم شبكه ضمن عرض خيرمقدم به بيان اهداف كارگاه و نقش معلمان در ترويج سلامت در جامعه پرداخت.

خانم عليرضايي كارشناس روانشاسي دعوت شده از مركز بهداشت این استان مطالبي را در خصوص مديريت خشم و استرس و نقش مخرب استرس در تهديد سلامت افراد ارائه نمودند.

خانم زرنگ كارشناس ارشد تغذيه دعوت شده از استان، نقش روغن‌هاي اشباع را در سكته‌هاي قلبي و مغزي شايان توجه دانستند و افزود: تغذيه مناسب به همراه فعاليت بدني مناسب مي‌تواند در سلامت افراد نقش موثري داشته باشد.

دكتر يوسفي پزشك خانواده اين شبكه نيز عوامل خطرساز بيماري‌هاي قلب و عروق از قبيل فشار خون، ديابت، چربي خون، سيگار، بي‌تحركي را به صورت جامع ارائه نمود.

كورش عباسي كارشناس مسئول سلامت محيط و كار شبكه مبحث اصلاح بوفه مدارس و آيين‌نامه‌هاي بهداشت محيطي را ارائه نمود و در پايان مهندس سلجوقي مبحث مدارس مروج سلامت و استراتژي راهبردي بهداشت مدارس را ارائه نمود.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۱:۱۵

27 Dec 2019