۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۲۲۸۷۴
امام جمعه لردگان:

يكي از عوامل فروپاشي خانواده ها وجود ماهواره هاست/ ۱۵خرداد ثابت کرد ملت مسلمان از تحريم و تهديد باکي ندارد

امام جمعه لردگان گفت: برنامه هاي شبکه هاي ماهواره اي يکي از علت هاي مهم تضعيف اعتقادات و ترويج سبک زندگي غربي در جامعه و بالا بودن آمار طلاق است.
يكي از عوامل فروپاشي خانواده ها وجود ماهواره هاست/ ۱۵خرداد ثابت کرد ملت مسلمان از تحريم و تهديد باکي ندارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان؛‌ حجت الاسلام انصاري،‌خطيب جمعه اين هفته، به علل طلاق در جامعه اشاره کرد و گفت: بي ديني، بد اخلاقي، مقايسه با ديگران، انتخاب غلط، سخن چيني، عيب گويي، ماهواره ها و گوشي هاي همراه از عواملي هستند كه آمار طلاق را در زندگي اسلامي بالا مي برند.

انصاري افزود: اگر مي خواهيد زندگي اسلامي و توأم با سلامت داشته باشيد از ماهواره در خانواده دوري نماييد.

وي در خطبه دوم به مسائل روز اشاره کرد و گفت : ملت ايران ملتي غيور و الگوي تمام ملل دنياست و در ۱۵ خرداد ثابت کرد ملت مسلمان از تحريم و تحديد باکي ندارد و در راه اسلام کشته مي شوند ولي تسليم زور و ستم نمي شوند.

انصاري با گراميداشت سالروز قيام خونين ۱۵ خرداد گفت: در پانزده خرداد سال ۴۲ ماموران شاه به خانه امام (ره) حمله كردند و امام (ره) را دستگير کردند به دنبال آن مردم قم، تهران و ساير شهرها قيام و اعتراض کردند و به خيابان‌ها ريختند مردم براي حمايت از مرجع عالي‌قدرشان برخاستند.

وي اضافه کرد: رژيم مردم را به گلوله بست و قريب به ۱۵ هزار نفر شهيد شدند و خون شهداي ۱۵ خرداد باعث ريشه کني رژيم ننگين ستم شاهي شد.

امام جمعه لردگان، به سالروز انتخاب رهبر معظم انقلاب به رهبري اشاره کردند و گفت: خبرگان رهبري حقاً بهترين گزينه را انتخاب کردند که امام راحل در وصف اين مرد بزرگ فرمودند: مردي مانند ايشان در سياسيون عالم پيدا نمي کنيد.



پايان خبر1020ج / ۶۳۰ ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۶:۲۲

26 Dec 2019