۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
کد مطلب : ۳۴۸۴۴
نماينده ولي فقيه در سپاه بروجن:

15 خرداد نقطه عطفي در تاريخ مبارزات ملت ايران/ استکبار ستيزي امام جوانان را شيفته خود کرده است

نماينده ولي فقيه در سپاه بروجن با بيان اين که قيام 15 خرداد نقطه عطفي در تاريخ مبارزات ملت ايران بود، افزود: امروز استکبار ستيزي حضرت امام (ره) جوانان را شبفته و مجذوب خود کرده است.
15 خرداد نقطه عطفي در تاريخ مبارزات ملت ايران/ استکبار ستيزي امام جوانان را شيفته خود کرده است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام علي دهقاني ضمن اشاره به واقعه قيام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ در گفتگو با کلار، اظهار داشت: حضرت امام (ره) عصر عاشوراي ۱۳خرداد سال ۱۳۴۲ اعتراضاتي را به رژيم شاه بيان داشتند که سه روز بعد از آن هنگام سحر دژخيمان رژيم ستمشاهي به منزل حضرت امام(ره) در قم حمله کردند و ايشان را به عنوان بازداشت طرف تهران حرکت دادند.

۱۵ خرداد نقطه عطفي در تاريخ مبارزات ملت ايران

وي گفت: صبح روز ۱۵ خرداد مردم باخبر شدند به خيابانها آمدند و قيام ۱۵ خرداد از همان جا شکل گرفت که يک نقطه عطفي در تاريخ مبارزات ملت ايران بود.

حجت الاسلام دهقاني با بيان اين که قيام ۱۵ خرداد موجب شد تا پانزده سال بعد از آن انقلاب اسلامي به ثمر برسد، گفت: قيام ۱۵ خرداد نقطه شروع انقلاب اسلامي و اسلام عليه طاغوتيان شد که حدود ۱۵ هزار نفر هم در آن روز به شهادت رسيدند.

وي با اشاره به اين که به دنبال اين قيام سال ۱۳۴۳ امام (ره) را به نجف تبعيد کردند، گفت: حضرت امام طي اين ۱۵ سال با مردم در ارتباط بودند و روشنگري هايي که داشتند زمينه را براي شکل گيري انقلاب اسلامي فراهم کردند.

دهقاني در ادامه ضمن بيان اين که هدف امام(ره) اين بود که با ظلم و ظالم بايد مبارزه شود، افزود: بعد از آن هم که انقلاب پيروز شد امام گوشزدشان به همه اين بود که زير بار استکبار نرويد.

استکبار ستيزي امام جوانان را شيفته خود کرده است

حجت الاسلام دهقاني با تاکيد بر اين که انقلاب اسلامي ايران استکبار ستيز است، گفت: خيال باطلي است اگر امروز مسئولين فکر مي کنند غربي ها از خوي استکباري خود دست برداشته اند.

مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سپاه بروجن ضمن بيان اين که دشمن هيچ گاه سرسازش با ملت ايران نخواهد داشت، افزود: امروز استکبار ستيزي حضرت امام جوانان را شبفته و مجذوب خود کرده و توصيه بر اين است که اين جاذبه را براي هميشه حفظ کنيم تا در برابر توطئه هاي دشمن مقاومت کنند.

وي ادامه داد: مادامي که مقاومت در برابر استکبار حفظ شود مي توانيم به اهدافي که حضرت امام (ره) ترسيم کرده اند برسيم اما اگر کوتاه آمديم و به تعبير مقام معظم رهبري بخواهيم سازش کنيم تا هزينه نپردازيم بسيار اشتباه است؛ چالش ممکن است هزينه داشته باشد ولي سازش پر هزينه تر خواهد بود.

مقاومت ايران نقطه اميدي براي ملت هاي مبارز است

حجت الاسلام دهقاني تصريح کرد: استکبار ستيزي هميشه بايد آويزه گوش ما باشد تا هيچ گاه از مواضع انقلابي کوتاه نياييم زيرا غربي ها هنگامي راضي مي شوند که ما از اهداف خود دست برداشته و به ميل آنها زندگي کنيم.

دهقاني با اشاره به فرمايش قرآن که بايد با دشمنان به شديدترين روش برخورد کنيم، افزود: دوستداران غرب بدانند شعار مرگ بر آمريکا پس از ۳۷ سالي که ملت ايران اين شعار را سرداده اند هيچ گاه کمرنگ نخواهد شد چون اگر کمرنگ شود به معناي آن است که امام و انقلاب را تحريف مي کنيم و دست از اهداف امام (ره) برداشته ايم.

وي با بيان اين که انقلاب اسلامي ايران به عنوان الگويي براي ملت هاي مسلمان است، افزود: استکبار ستيزي ايران نقطه اميدي براي کشورهاي در حال مبارزه است.

حجت الاسلام دهقاني با اشاره به اين که جوانان کشورهاي گوناگون حتي غير اسلامي از اهداف امام درس گرفته اند، تاکيد کرد: ما بايد همواره راه امام را ادامه دهيم تا نقطه اميد جوانان کور و نابود نشود.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۰:۱۵

9 Jan 2020